網頁

2015年1月6日 星期二

2014-12-19和飲飲食食羽毛球會做節

2014-12-19和飲飲食食羽毛球會、去西灣河街市做節!呢班真係屬嘻嘻哈哈的羽毛球友!
雖然唔係好打得!不過玩得、飲得和食得!

 玲姐!飲得之人!

 豬仔一家三口!餅印!無走失!










 老闆從前係小型足球的搞手和球員!走過來乾杯!
 老闆話佔中期間,無左六成生意.........................


 標叔和米雪!米雪雖然唔多識打波,不過佢話佢做塑身教練!佢有六舊腹肌架!

標叔係潛水教練,不過佢話潛水工作人工高,三千蚊一個鐘,不過一個月都無一個鐘工開,而家淪為揸的士搵食!不過我肯定架的士係佢自己財產!

3 則留言:

  1. 朱仔一家真係好似樣呀!連兩公婆都咁似。
    笑死,一個月都無開工一個鐘。都好,潛水咁危險,揸車好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 標哥真係好風趣,開過髮型屋,米雪 個頭係佢剪的!
      米雪佢話今年五十一啦!點睇得出!超勁!

      刪除
  2. 補習社
    補習免中介
    搵補習
    補習平台
    補習老師

    補習免中介
    搵補習
    flowclass【全人發展】 照顧學生學術以至身心靈發展 - 油蔴地天主教小學
    mm 傻人一名, 9 months ago 1 min 316
    油蔴地天主教小學座落於油蔴地避風塘畔 , 係1968年由香港天主教教區創辦。 校址內亦設立油麻地天主教堂區「聖保祿堂」,與學校相輔相成,衷誠合作。現時,油天校舍設有30間普通課室, 正副禮堂、籃球場、電子音樂教室、電子美勞教室、多媒體電腦教、電子書教室、學生活動室、校園電視台、閱覽室、輔導室、小聖堂、數碼圖書館等,以配合學生在學習上嘅需要。為咗充分利用學校空間,學校嘅五樓係飯堂同埋多用途室,天台亦可以俾學生休憩用。油天係油尖旺區 31校網嘅熱門小學之一,係2019年全港小學排名排第37,相信好多家長都對佢有興趣。今天就讓筆者係TutorCircle 尋補同大家一齊睇下油天有咩咁值得小朋友就讀啦。

    封面圖片來源




    除咗一般傳統嘅科目之外,油天現時亦都另設STEM教育。為咗融合常規課程,油天係小一至小六都有推行為期兩星期嘅主題式科學探究活動(STEM Week),將STEM元素(電腦、數學)融入常識科常規課程入面。



    係校內體驗活動方面,油天都有舉行STEM 科技日,以STEM體驗課、比併活動、攤位遊戲等活動激發學生對科學同埋科技探究嘅興趣,藉以普及STEM教育。 此外,油天設有周五活動課,係各級周五活動課滲入STEM元素,讓更多學生體驗STEM教育。例如二年級嘅活動係科學探究同埋實驗達人,去到六年級,學生更加有機會接觸App Inventor手機應用程式、Swift Playground等IT programming software。



    另外,學校亦不時舉辦唔同主題嘅STEM工作坊、戶外學習參觀活動、資優班、境外交流團、參加唔同嘅STEM比賽等等,令學生有機會擴闊視野,發掘自己係STEM科目方面嘅潛能。

    宗教科-身心靈發展

    課程特色
    STEM教育

    回覆刪除