網頁

2015年1月30日 星期五

2015-1-30又有新野玩ASUS Transformer Book T100TA

2015-1-30又有新野玩!
ASUS Transformer Book T100TA,五年前買部 三星的 Netbook 一樣價錢($3680),$3600,仲送埋 Office!呢個軟件都要千三、四蚊!

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=233&t=3620794

男人的環意!ASUS Transformer Book T100TA,Microsoft Office Home & Student 2013 的認證序號。
 處理器,Intel® Bay Trail-T Quad Core Z3775 1.46 GHz 處理器
作業系統,Windows 8.1
顯示器,10.1" 16:9 IPS HD (1366x768) with Multi-Touch Screen
顯示晶片,Integrated Intel® HD Graphics
記憶體:2GB DDR 3 1067
 儲存裝置:64GB eMMC(行動快閃記憶體晶片,目前傳輸速度最快的嵌入式記憶體), With 500 GB HDD,讀卡機 (Micro SD )
  相機功能:1.2 百萬畫素 web camera
網路功能,Integrated 802.11 a/b/g/n,Built-in Bluetooth™ V4.0
介面:1 x Microphone-in/Headphone-out jack ,1 x USB 3.0 port(s) ,1 x Micro USB,1 x micro HDMI
音效Built-in 2 Speakers And Array Microphone,SonicMaster
電池容量,2Cells 31 Whrs Polymer Battery



 Tablet: 263 x 171 x 10.5 mm (WxDxH) ,Dock: (Mobile Dock),263 x 171 x 10 mm (WxDxH) ,Dock: (HDD Dock),263 x 171 x 13.95 cm (WxDxH)
重量:Tablet: 0.55 kg,Dock: (Mobile Dock),0.52 kg,Dock: (HDD Dock),0.6 kg
當今的趨勢,係手提電腦 加 Pad ,Keyboard 可拆開用!


對上一部 Netbook,原來都用左五年,2009年五月買!而家用黎上網,好慢好慢,皆因 d 網頁制作像素高左!用黎 執相就更加慢!上載就更加...................
2008-11-14:Samsung 正式推出首部 Netbook ,型號為 NC10 ,售價 HKD$3,990 ,其特長 8 小時工作時間令流動性大增,並加入 Samsung 行動電腦設計如防菌鍵盤技術,挑戰 10 吋 Netbook 皇者地位。
處理器採用 Intel Atom N270 , 45nm 制程,核心時脈為 1.6GHz ,外頻為 133MHz FSB
內建 1GB DDR2 533MHz 記憶體及 160GB 5400rpm SATA 硬碟。




10 則留言:

  1. 湯兄推薦 , 必屬佳品 !
    經常幫襯 , [有成] 會不會給你[ 友情] 招待 ?
    又或者....[ 會員價] 呢?
    我那年代 , 只有 [泰林] , [天然] , [ 百老匯]..................
    競爭劇烈,
    如果不本著良心和老實, 以客為本,
    不能成為[百年老店] 的.
    縱能賺得一時的千萬 , 也于過是[ 過眼雲煙] .

    回覆刪除
  2. 旺角的萬成和永成!是同一老細!算是相機界的大拆家!七零年係旺角起家!
    本地人去買就會老實點!
    國內人買就一樣古惑多多!叫你買配件(特別貴).............等,賺番相機平俾你的價錢!
    正所謂 無商不奸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦 , 今早睇真D , 原本張單唔係電腦的.
      咁 , 買電腦邊度好D ?
      講開, 以前有部強國[名牌] 10"電腦 , 後來電池用完,
      本地零售商話冇 , 要上網訂, 一睇價錢 , 同架機一樣.............
      唉 , 商家佬 !
      機平零件貴.
      消費社會就係叫係叫你買買買~~~~~~~~
      壞左就換部新.

      刪除
    2. 香港買電腦都係集中晒係 黃金 電腦商場!
      會手提電腦 的電池、原廠的都好貴!所以黃金有鋪頭幫人維修電池,如果懂得小小拆野的常識,拆開個原裝電池,換同樣電壓的鋰電池不難!鴨寮街最多呢類電池組合買!

      刪除
    3. 哈哈~~~~~~~
      黃金 , 高登與鴨寮, 不是我等山卡拉鄉下佬去的.
      分分鐘俾人食左仲會千多謝萬多謝........
      想起黃永玉初到意大利 , 被人搶得怕了,
      住得久了, 沾了一分土氣, 那些[下三濫]似乎嗅到氣味,
      不敢輕易招惹.........................
      真是去這些地方 , 一定要拉湯兄同往的.

      刪除
    4. 哈哈!唔夠測油尖旺、銅鑼灣的藥房搶得咁犀利!
      起碼會大大隻字標明價錢!

      刪除
  3. 湯文維:
    ~你對電子產品, 好講究. (對我黎講)
    ~依部asus, 你可以擦咗個keyborad 上床看網頁都得. 有多個方便啲!!
    ~仲有呀!! 我身邊個果電子用品發燒友, 都好鐘意你部新電腦

    回覆刪除
    回覆
    1. 講究就唔算!不過有點認識而矣!
      當今潮流大勢是 手機、Pad,手提電腦亦要跟呢個趨勢去變!
      哈哈!真係唔錯架!買部俾佢做生日禮物啦!

      刪除
  4. FATTY娶到個好老婆先咁多玩具玩!
    我返嚟都要買部,到時要請教你了。

    回覆刪除
    回覆
    1. Dondon 係電玩專家!佢仲叻過我啦!
      不過番到香港,要 Join 什麼 電話、家居上網的 Plan ,就一定要問我啦!

      刪除