網頁

2015年1月13日 星期二

2015-1-11 Domke 相機袋

2015-1-11 Domke 相機袋

愛攝的人,隨左器材多!相機袋亦多!

 呢個係一個好經典的相機袋,Domke F2是帆布相機袋的經典,由攝影記者 Jim Domke於1970年代中期設計,二十多年來成為無數帆布相機袋模仿的對象。
 年青時,剛起步!經常無錢,朋友話,銅鑼灣大坑有間帆布鋪,可以訂制 Domke A 貨,一百蚊!當年正牌係五百(1975年銀行 teller 六百蚊月薪),仲要係郵購先有!
呢個袋就跟左我四十年!
 袋上幾個小洞,係俾從前用水電池的閃燈電池水那穿的!
 四十年後!老婆的唆擺下,買一個正牌的!
DOMKE創始人Jim Domke說:
『之所以設計專業攝影包,其實是想解決背負上的一些問題,卻沒想到後來竟然會經營起DOMKE。』
Jim Domke本身職業為專業攝影記者,在工作上是需要一個可以迅速出發及方便使用的攝影背包。但大多數的攝影背包設計都類似手提箱或存儲裝置,不但體積過大,而且填充物也過多,我認為這樣的設計是不必要的,而且影響效能、速度和容量。

 今次豪 d,買個特別版,多謝 $980 蚊!
 




2 則留言:

  1. FATTY即係總共有幾多個相機袋呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係無認真數過!數下先,唔算多!
      一個 Canon 原廠(老婆話厚 dup dup),一 個 Lowepro(老婆話用到爛蓉蓉),一個用左四十年的!
      還有三幾個係買相機送的小袋!
      呢個$980蚊、算是最貴的!至緊要是老婆話好靚!其實我唔多捨得買咁貴的!

      刪除