網頁

2015年1月31日 星期六

2015-1-24台上三分鐘!不容易

2015-1-24台上三分鐘!不容易!

拳賽規則
擂台 --- 賽場 : 依照國際款式,面積為24平方呎,四角立柱,地鋪上帆布(帆布之下為特製的柔術墊,由日本製造)。
拳服 :參加競賽者規定穿紅或藍褲,以便拳證、觀眾容易辨認,拳賽進行時臂上可戴上彩帶或飾物。
在傳統禮師拳舞典禮進行時,必須戴上一吉祥環於頭上,名為「蒙空」,以示尊崇,但。接獲訊號開始拳賽前,必須先行除下。

拳套 :競賽人戴上的拳套不可超過6安士,亦不准少過4安士,習慣上戴6安士重的拳套。
過磅 : 拳手應在拳賽舉行之日指定時間,於比賽場公磅過磅,由場負責人見證,事後再由一位合資格醫生檢驗身體。
如拳手體重超過規定者,可於兩小時內設法減重,以比賽不屬奪標賽為限,倘有不能照規則辦理,可尋求途徑妥協,或得雙方同意以另一同體重者代替之。
參加比賽者必須超過18歲。
以下為各級拳賽之規定重量 :
級數 重量
次蠅量級 108磅 ,蠅量級 112磅 ,雛量級 118磅 ,次羽量級 122磅 ,羽量級 126磅   次輕量級 130磅 ,輕量級 135磅 ,輕沉量級 141磅 ,沉量級 147磅 , 輕中量級 154磅 中量級 160磅 ,輕重量級 175磅 ,重量級 175磅以上 。
比賽 : 每次比賽以 5 個回合為限。每一回合限時 3 分鐘,中間休息 2 分鐘。

助理員 :每一個競賽人可帶兩名助理員入擂台,以便在2分鐘的休息協助或處理有關事務,助理員必須在擂台之外, 且不能從旁指點競賽人如何攻守, 如有違背此例或有任何其它犯規事件發生,可能因此連累競賽人被宣佈戰敗,惟事前必先提出警告。


拳證與裁判員 : 拳賽由一名拳證與數名裁判員主持,拳證在擂台之內,職責為控制競賽人之行為。拳賽開始前,拳證檢視競賽人之繃帶與幼帶(規定兩手用一吋的繃帶 6 呎,半吋的膠布一呎)。


繃帶等物要適當地紮妥,腳甲要修短,足踝套或繃帶不准有任可硬物充塞裏面。


拳賽由三個口號控制 : 角鬥(促) , 停止(逸) , 分開(臆)
裁判員必須在擂台之外,且離開觀眾, 執行職務時不得與觀眾商治。
每回合最高的分數是5點,記錄分數的咭片由3名負責人保存。
拳證是唯一拳賽管理人, 其決定不得更改。
裁判員的職責只為協助管理分數,並無權利對拳證決定有所爭論。

時間管理員 : 時間管理員之職責為發出開始與停止拳賽之訊號,若因事停止而擬延長某個回合之時間者,應事前徵得拳證人員准許。
決定 : 根據下列各例作決定:
當某一競賽人敗退、 跪倒或雖挺立而不能繼續比賽者, 由拳證數由一至十即作敗論。
凡被擊出擂台外的競賽人, 由公證人數至十時仍不能返擂台者,亦作敗論; 在此情形下, 競賽人應自行返擂台, 不可依賴任何人援助。
當某一競賽人在鐘聲發號表示第二回合開始時猶不能繼續競賽, 即作敗論 ;
如遇重傷或雖戰勝而中途退出者,亦視作敗戰。
由公證人與裁判員計算分數, 獲得分數較多者作戰勝論。
給分辦法 :
凡擊中、踢中、用肘部撞中、用膝部撞中對方,或採用任何行動削弱其能力而不犯規章者,可得分數。
任何一方得5分者即作戰勝、一個回合論,對方當然得較少分數,若每人均得5分,該回合即成平手。
在最後經拳證統計,分數最高者為勝利。
處罰 : 凡將對方擊倒而仍施行攻擊、拋擲、唾涎、撞擊、咬、扭打等,當受處罰,如有其他不適當的行為,如扶圍繩向對方進行踢,亦被處罰。
宣佈無決議 : 倘任何一方面或雙方皆顯明表現毫無拳賽之意圖,即宣佈比賽作罷。





 



























5 則留言:

  1. 拳手應該都好年輕 , 因為這種比賽太激烈了.
    這樣打, 分分賺到都唔夠年老時的醫藥費...................

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從前有同事係打泰拳!年輕時都係香港打地下拳賽!
      一個自己話:有時頭會好痛、想唔倒野,呆呆地!(終於未退休就去了)
      一個退左休、不過患左胭喉癌!由170磅大隻佬、瘦到得番 100 磅左右!且終日以酒消愁................

      刪除
  2. 雖然係SPORTS,但我覺得我打唔到拳。要傷害人身體,打唔落手。
    嘻,但睇我又OK喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰拳的打法!
      漸地被外國人發揚光大,變成西洋拳、摔角、泰拳混合體的自由散打!即係點打都得、打到對手起唔倒身或投降為止!

      刪除
  3. 【Econ 補習】3個補經濟之前一定要做足嘅準備功夫
    補習免中介
    1.概念!概念!同概念!
    搵補習
    好似好多人都以為econ淨係好多數字 (其實都真係有嘅),其實讀好econ,明concept都好重要架。FlowClass小編因為數學都真係麻麻地,所以學到計GDP個啲位就好想drop左佢。但後來發覺想要考好econ,最重要係要明個概念,咁樣就多多數都唔怕計la,因為明白到個概念,無論做咩題目都唔會再撈到亂晒大龍!然後好快就可以意識到點解會有呢個現象,用咩theory去做題目,條數應該用咩式點計,所以補econ第一步記得要清晒你唔通唔明嘅概念先!
    2.畫圖、畫圖、再畫圖!
    明晒概念之後,畫圖應該都唔會係咩大問題。不過畫圖就係careless mistakes最常出現嘅時候,條線郁左定郁右呢?畫平啲定畫斜啲呢?一個唔小心畫錯一條線之後又要擦擦擦,再成個圖畫過。所以唔想浪費時間,最好係補習嘅時候先畫熟晒基本圖,之後再做進階嘅題目。仲有嘅係記得叫FlowClass導師俾多啲同現實經濟相關/多elements嘅圖,咁考試畫圖都唔洗驚驚啦。
    3.做MC 做MC 繼續做MC
    MC係FlowClass小編考econ個時嘅大弱點,事關econ嘅MC卷俾嘅時間真係岩岩好,唔夠一分鐘一題 (好似係50秒左右?) ,有唔識嘅真係諗多一陣都唔得。所以補習要先練熟概念,然後啲考theory嘅送分題就要練到好快完成,留翻啲時間去處理啲又長又難嘅MC ,如果補習練晒MC都錯送分題就真係要打pat pat!
    總結
    最後,很多同學都會認為經濟科就係一科靠死背死讀嘅科目。但係其實只要你跟住老師啲講書邏輯來去理解,就可以清楚了解到題目嘅來龍去脈,係考試嘅時候遇上題型變化,都可以跟住邏輯去靈活變通,咁就遇到乜嘢問題都唔驚啦。
    補習社 補習免中介 搵補習 補習平台 補習老師


    回覆刪除