網頁

2015年1月12日 星期一

2015-1-9就街逛去到深圳水圍

2015-1-9,星期五!就街逛去到深圳水圍。
今日屋企每年例行檢查!停水停電。老婆話放日假,四圍 hea 下!

呢個係官方簡介:
水圍村是深圳城中村改造的先行者,於1992年成立水圍居委會並組建深圳市水圍實業有限公司,開始農村城市化建設。10多年來,經過科學規劃,公司累積投入資金3億多元對舊村進行改造和環境建設。先後興建了敬老莊公園、教師樓、圖書館等文化綜合場所。水圍文化廣場是全村的文化中心,耗資3000多萬元,擁有一流的燈光、音響設備。文化廣場內建有一個標准的、現代化的大型舞台,另外,在文化廣場旁還建有一個包括雅石藝術博物館、圖書館、收藏室、舞蹈室、健身室等建築面積達2500平方米的多功能文化綜合樓。文化廣場的落成,給市民、村民們又提供了一個休閑、娛樂和接受文化熏陶的好去處。水圍村也由過去的小漁村變成了一個環境優美、文化氣息濃郁的現代化城市社區。

呢間叫金田公館!
深圳市福田區水圍村金田路2008號,作為深圳頂級會所,一直以高品位環境設施和高品質服務被客人當作最尊貴身份的像征。金田公館與旗下公館一號俱樂部均導入國際一流的娛樂管理運作模式,以超一流的硬件設施,創造一流服務品質,執著推行品牌戰略,並以主導時尚潮流為一貫追求目標。占地三千多平方米,宮廷式的裝修極其華麗,金田公館以酒吧KTV經營為主,是港澳台和中外各界人士客流量最多的豪華娛樂場所!
 網上可以見到好多祖國的繁榮相片!不過其實普遍人民的生活,都係活在橫街窄巷中謀生吃喝!
地溝油、黑心食品咪在呢 d 地方散貨!
從前流行一句:三沙一水!港人性地!
三沙係指:上沙、下沙、沙嘴!一水就係:水圍!








 哈哈! Lala 嚇死你嗎?


















 29蚊隻烤鴨,你估會係乜貨色?


 深圳都算多新疆人!都算相處得相安無事,東門特別多新疆人、用細路做扒手!
有個同事的爸爸,係東門俾 d 新疆扒手偷野,第一次行開無理佢!第二次就鬧 d 細路,就俾成班新疆人打倒七彩、要人醫院留醫!
 




2 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈!就圍都係鹹濕架步,又有好多靚北妹北嫂呢!

      刪除