網頁

2015年1月8日 星期四

2015-1-8一家之煮的家常小菜

2015-1-8一家之煮的家常小菜!
遠方的 Lala 話好少見我煮飯的網誌!
一星期煮四日,無乜難度!求求期,至緊要快手!一蒸兩炒,一個湯!
今晚食 d 乜,老婆青菜不能少!
 紅米加糙米!要浸熱水兩個鐘先,撈埋普通米一齊煮!
  今日煮魚(鹹魚拆肉)香茄子加毛茄 Lady Finger

   家人送的榮華超瘦臘腸
 十五分鐘搞掂!
 我煮飯的習慣,邊煮邊洗,煮完飯,隨手清潔埋!唔會成個戰場咁!
 老婆仲加料,口水雞!



 唔夠我早前買的香!

 老婆話臘腸一定要有鹹蛋!哎喲,隻蛋爆左添!

 Lala話呢排只煮一送一湯就算!下面係我的提議!
魚尾滾湯加菜!
 上海鹹肉百搭架,加豆腐加菜,用冬冬粒又得!
鹹豬手隨左焗之外,可以滾湯,加入紅蘿蔔,菜......等,一鍋煮!
呢個仲掂!清湯腩..............一路滾一路食!十下十下!
一鍋煮!Lala 係咪好提議呢!

4 則留言:

  1. 湯文維:
    ~見你自家菜式, 好多沅茜蔥, 我好鐘意呀!! 有埋唐芹. 我仲鐘意!!
    ~原來,你好識煮, 我上星期食過碗清湯腩,之後愛上!!! 你煲清湯腩, 好靚呀!!

    回覆刪除
  2. 我地每星期買一次送!老婆幫襯開的菜檔,每次都送一大包 沅茜蔥!
    結婚三十年!都係老婆負責買野!我就負責煮,佢買乜我就煮乜!
    清湯腩好易煮,只要牛腩新鮮就得!加蘿蔔加薑,就好鮮甜!
    秘訣就係要慢火煮四十五分鐘、熄火焗半個鐘,再煮半個鐘!一係就用壓力煲!二十分鐘就搞掂!

    回覆刪除
  3. 邊求其???
    希望返到香港可以煮你嘅三餸一湯,暫時就煮住魚尾湯先(雖然都唔係簡單)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 番到香港,帶住 CD 去九龍城買送!好多野買..............

      刪除