網頁

2015年1月14日 星期三

2015-1-14媽子生日會

2015-1-14媽子生日會!
我從小就無慶祝生日呢回事!屋企從來都唔會為我地和他們搞呢類生日會,自此之後,兄弟妹各散東西,亦都唔會為此聚在一起!剛好和老婆家族各走極端!
探媽子!遇上生日會,順手幫佢地影影相!漸地成為院所的御用攝影師!













 佢個女話,老媽竟然識望住你部相機!記得晒番張相我地!




 開心三人組!圍住 心心 玩!


 每次去探老媽,我都會叫 心心!心心總會答:哥哥,你好!


 老媽的鄰座!自患上腦退化後,屋企人一直己為佢係撞!chi 倒 d 污租野!

4 則留言:

  1. Happy birthday 伯母!
    希望所有老人家身體健康,開心快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!
      d 老人家好多都變左 BB 咁!

      刪除
  2. My Belated Birthday Wish to 伯母 --> Good Health & Forever Happy.
    伯母 looks rather young among the elders. A smart hair clip.

    回覆刪除
  3. 謝謝!
    老媽八十,是院中的小孩級而矣!
    有次佢問我覺唔覺佢頭髮多左!佢話用自己的口水摔頭髮就會生番多 d !笑死!
    老媽年青時,大美人!到今天仍好貪靚!

    回覆刪除