網頁

2013年12月1日 星期日

2013-12-1準備勇闖動亂中的曼谷!唔知會點呢?

2013-12-1準備勇闖動亂中的曼谷!唔知會點呢?
星期二就起程,諗住去睇下泰皇生日的盛況,點知又黃衫軍又搞示威!要英祿下台!
盈拉·欽那瓦,BM,BCh,漢名丘英樂,生於泰國北部清邁府,是泰國著名商人及政治人物之一。她不僅是泰國歷史上首位女總理,也是前總理塔克辛·欽那瓦(香港譯做 :他信)的妹妹,屬於第四代泰國華裔。
 這次的曼谷旅行,入住的是2012年才開幕的時尚酒店Sofitel Bangkok Sukhumvit。
這間由法國集團所經營的Sofitel,風格走的是現代時髦的法式風格融合些許泰式元素。

酒店交通好方便,今次主要係 City Walk!
從前會搭的士往來機場,今次都要睇定點搭公共交通工具!
 酒店就遭遠眺!




 




 唉!點早幾天開始又反政府!





8 則留言:

  1. 咁亂。玩得小心啲呀FATTYFATTY太。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個星期,係泰皇生日,雙方都要收手!不然會得罪所有泰國人!

      刪除
  2. 好大膽的fatty哥,但也好,可能銷費少的便可買到的正野,祝旅途愉快.

    回覆刪除
  3. 往來曼谷的航班
    最後更新: 2013年12月2日 16:20 香港時間 (GMT+8)
    我們正密切留意大型示威對曼谷的影響。目前,往來曼谷的航班維持正常,但請注意情況可能會迅速改變。
    由於預計交通會有所延誤,請預留至少3小時前往曼谷蘇凡納布米國際機場。

    航空公司由即時起豁免乘客重新訂位之費用。此項特別豁免適用於所有2013年12月9日或以前經由全球辦事處發出,並於2013年12月2日至12月9日期間涉及曼谷並已確認機位之國泰/港龍航空機票。詳情請查看特別票務安排。
    乘客前往機場前宜先行查詢航班狀況。為確保能通過短訊或電郵收取最新航班資訊,請使用自助訂位管理服務更新聯絡資料!
    終於起程前一日,改左出年一月先去!

    回覆刪除
  4. 我覺做遊客唔會好危險,不過封路塞車邊到都去唔到困住酒店附近,就無癮啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!其實遊客無乜野,只不過唔想親朋戚友擔心!且國泰又唔收收續費,可以改期!本來要收 每人六百,一晚酒店收費,即係兩個人要收成三千蚊!淡季去泰國跟團,都係二千左右!
      且今次主要係 City Walk,我地兩個成日去埋 d 遊客唔到的地方,費是遇上不能控制的程況!且香港旅行團取消,如如果無旅行團係泰國,我地呢類自由行就會孤立無援!

      刪除
  5. Fatty Kor ;
    哎吔 ! 好在你改期出發,你們喜歡自由行去d尋幽搜秘地區,這些東南亞的南洋國家在社會動盪時......行動小心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係怕 D 朋友擔心!一於改期!多謝擔心啦!哈哈!係多謝關心!

      刪除