網頁

2013年12月30日 星期一

2013-12-29尋找隱蔽美食之石峽尾街市平台:堅記

2013-12-29尋找隱蔽美食之石峽尾街市平台:堅記!
同老婆講開,我地都無乜好食的架步係九龍區,老婆即刻搵下佢的美食指引:
Jason 的虛擬世界!呢果網誌介紹的美食,好少出錯!
http://blog.carjaswong.com/2013/08/29/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%BE%8E%E9%A3%9F-%E5%A0%85%E8%A8%98/
堅記大排檔   /   石硤尾石硤尾村街市平台熟食檔4-5號
 

  四眼堅推介!四眼堅出現啦!據網上報導,呢道夜晚的幫手,日頭係自由設計師!
  廚房及樓面的重臣,都是來自佐敦新斗記!
  嗜嗜雞煲,連平時唔食豬潤的我,都食左幾片!你話幾入味!
  未識我老婆前,唔知有呢味油浸筍穀魚,經老婆推介後,一有,必吃!
 出面好少用油炸過的香蒜,又真係仲香口 d!

呢排芋頭當造,連續兩日都食!唉,雪櫃仲有一盒未食!老婆的至愛!呢幾日係我住家男的打波前的能量來源!

 臨埋單,堅叔走黎同我地吹下!我地梗係扮地膽啦,不過我地兩個真係係呢頭長大!
  堅叔話佢係石峽尾大,經歷過 1953年石峽尾大火,1956年雙十節右派暴動!

 
從前聽婆婆講,1953年石峽大火的故事!
石硤尾大火是指於1953年12月25日聖誕節,在香港九龍石硤尾木屋區發生的火災,受災面積達45畝,有50,000多名災民無家可歸。這場大火最終導致了香港公共房屋的誕生。
 


石硤尾六村大火後,災民在左派工會發動下,到尖沙咀輪侯大陸賑災捐款。


  1967年石硤尾一間天台學校。這些天台學校大都由志願機構開辦,在物質貧乏的年代為低下層的居民提供難得的教育服務。
從前我地細路時,每逢雙十節,石峽尾就滿掛青天白日滿地的的國旗!
雙十暴動,是1956年10月10日至10月12日在香港九龍及荃灣等地發生的一次騷亂,事件的導火線徙置事務處職員在10月10日(即中華民國國慶)移除懸掛在李鄭屋徙置區之中華民國國旗及大型「雙十」徽牌而引起。事件釀成約60人喪生,逾300人受傷,成為香港史上死亡人數最高的騷亂暴動事件。 
 小時候,婆婆成日都訴說那年我剛出世,要抱著我去,左避右避暴徒,從深水埔行去九龍城睇工聯會的免費中醫!

小時候,大哥哥話我地知,石峽尾的黑社會,號稱清一色【十四號】!有說「14號」人馬於一九五二年在石硤尾與粵東幫會火拚,大獲全勝,被冠以「K」字表揚金漆招牌。
所以我地好小夠膽入去石峽尾玩!
你睇睇下網上的懷舊討論區講乜:有冇兄臺記得起於1971或1972暑假,当年李郑屋村有成百人来到石硤尾球埸見人就斬之事件;請問有沒有关於此事件之任何 ... 70年代治安的確很差,黑社會打交通常有幾架小巴接載,我十幾歲時候行過屋村,成日畀人盤,有一次錶都畀人搶埋,叫都無人 ...
27/01/2003石硤尾九霸王被扣上手銬帶署調查。青年被擲樽穿頭 兩警盤查遭包圍,石硤尾九霸王毆民襲警!



4 則留言:

  1. 我對石硤尾唯一有DD認識係因為姑姑喺嗰度教書, 教咗一世人。
    我都係最鍾意食芋頭, 煮乜都好味!
    堅哥咁多年都無變嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類地方,Lala 你應該好少會去,唔係你生活的圈子!
      芋頭最夾就係臘味、臘鴨!
      從面相睇,堅哥後生時都應該好惡!有江湖味!

      刪除
  2. [[石硤尾]] , 聽過, 因為我都住過公屋, 明白[ 徙置區] , [廉租屋] 的來由.......
    [石硤尾] , [ 李鄭屋村] 好似好相近, 依稀記得好似有個古墓..............
    太遙遠了, 記不起來, 只記得那年代 [ 入會] , [開片] 真的好流行 , 記得我住公屋的時候 ,
    某一晚吃完飯在睇[無線] , 樓下球場忽然喧嘩一片, 走近窗前一看.......
    嘩~~~~~~~~~~~幾十人在球場追戰互斬, 場面十足拍片一樣.
    另一次同老細一齊在旺角食午飯 , 忽然隔離檯打到[砰砰彭彭], [ 碗筷齊飛], 我睇到傻左,
    好彩老細識得拉住呢個鄉下仔拿拿林走人.............
    這都是那年代的下層社會特色.

    回覆刪除
  3. 從前係石壁監獄,同 d 終生的犯人吹開水:
    佢地話,開片砍人,係古惑仔上位的測試,大佬吹雞,老總係樓上睇住,邊個夠狼,就重用邊個!
    還說:人係唔係我砍死,我都唔知!

    回覆刪除