網頁

2013年12月20日 星期五

2013-12-19中環聖誕燈飾

2013-12-19,星期四!中環聖誕燈飾!
近這幾年,總愛去中環影下聖誕的氣紛!係屋企食完飯,出發!坐上聖誕地鐵車!

  
 
  


 香港旅遊發展局於今年11月29日至2014年1月1日,連續第12年舉辦「香港繽紛冬日節」,重點項目是設於中環皇后像廣場的「聖誕夢飛翔」。有別於充滿童話色彩的聖誕裝飾和佈置,「聖誕夢飛翔」將會突破傳統,以充滿現代感的巨型蒲公英藝術裝置作為焦點,配以特別的燈光及音樂效果,使晚間的中環倍添璀璨熱鬧,並提供一個與別不同的冬日好去處。

這個首度在港展出的藝術裝置名為「WISH」(祝願),由美國年青藝術家Robert James Buchholz設計,以三棵約15米高(相等於約5層樓高)、極富現代感的巨型蒲公英,以及18粒分佈在旁的「大型種子」所組成。「WISH」會於冬日節期間,每晚6時開始亮燈,為旅客及市民散播滿載希望及幸福的種子,讓大家同享佳節的祝福。
現年33 歲的Robert James Buchholz 來自美國內華達州,2004 年畢業於加利福尼亞州立大學。他以創作大型鋼鐵藝術雕塑聞名,其作品深受現今的流行文化藝術影響。
Robert 的作品主要使用可循環再用物料或二手物料製成,極富原始性。他喜歡同時結合音樂和科技等元素,創作出能與觀眾及環境產生互動的藝術裝置。其作品既宏偉又富有獨特的美態,就像注滿能量一樣,往往令人讚嘆不已。
Robert 的創作深受其家庭影響,他的父親是一名木匠,母親則是油畫家。 至於「WISH」以三棵蒲公英為主角,則分別象徵著Robert 的父親、母親及他自己。 













 工作人員送個聖誕頭飾俾紅衣小女孩!傍邊相信係媽媽的婦人即刻問:要唔要錢架!
工作人員話唔洗,送的,俾埋張心意卡你寫低聖誕願望!
小朋友好用心地寫....................
從一身的衣服鞋物,我地睇到 d 乜?感受到......................
  





  



Canon EOS-1D Mark IV,2013/12/19 21:46:08,影像大小: 4679 x 3074
焦距: 27mm,曝光模式: 程式設定為自動,測光模式: 多重模式
1/15 秒 - F/4,曝光補償: -1.0 EV, ISO 6400















Canon EOS-1D Mark IV,2013/12/19 22:09:18影像大小: 4896 x 3264
焦距: 24mm,曝光模式: 程式設定為自動
測光模式: 多重模式,1/30 秒 - F/2.8曝光補償: -1.0 EV,ISO 6400









20 則留言:

  1. 好靚好靚好靚!!睇咗好多次。
    嗰幾朵花我喺FACEBOOK見到,但今日先知個DESIGNER同個意思,THANK YOU FATTY。
    小女孩令你有甚或感受?

    回覆刪除
    回覆
    1. 那女人操著不純淨的廣東話,從衣著睇,唔似來旅行的強國人!不過應該是新移民!在她心中,怎會有免費的禮物派,這是生活於窮困中的心理反射:要唔要要錢?唔係問:幾多錢?
      看那小女孩的打扮,媽媽把最靚最好的給他穿上,那閃閃的金黃布膠鞋,紅紅的毛衣!好開心的戴上姐姐送的頭飾,好用心去寫她的心意卡!

      刪除
  2. 名乎其實的東方之珠,但都要fatty哥的高超拍照才能睇真的景,多謝你.祝日日快楽.

    回覆刪除
  3. 近日有架pentax X5在減價,US$150.00,試過Zoom及廣角也不錯又用4xAA電很方便但不知快門快不快,因很多機拍完一張等很久才能拍第二張,請fatty兄指教一下,如買canon T3要400.00,T3i耍500.00.不是常用平平地玩下算了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日新出的數碼相機!唔會好似初期的數碼要等!又真係好平 wor!Pentax 係六十年代,係記者常用的機皇!後來才被 Nikon 取代!
      呢間相機屬:高倍有長距離的Prosumer相機!新機鏡頭提供了 26 倍的變焦,覆蓋了 22.3-580mm 的焦段,對於既想有專業機的手感,而又追求方便的用家相信就會相當受落。
      當中支援最高 10fps 的連拍(5MP / 4MP),至於拍片則對應 Full HD 的 1920 x 1080 @ 30fps。可能為了方便用家隨時換電,相機將採用 4 枚 AA 電作動力,可連續拍攝 330 張相片,以 AA 電機款來說,續航力已算不俗。
      結論:抵買!

      刪除
    2. 多謝fatty哥的分拆,我看的是silver top,我想找全黑的較cool, 叧有sony h200也買129.00但沒有view finder.

      刪除
    3. 我見香港有全黑的!不過全黑的,一花左就好礙眼!
      其實呢類相機,有無View finder 無乜分別,因為 View finder 係電子取景器!都睇得幾辛苦!我都有部 Canon 的類似細機!就係俾佢長焦距( =135相機 800 mm )吸引買左!不過玩過之後,得過擺字!

      刪除
  4. Fatty Kor 這中輯相肯定好多人爭住Copy 同收藏 , 特別係收尾影月色個幾張.
    雖然話住過香港16年, 算係半個香港人......(以現在年紀可能只係1/3都冇.....) 但從未睇過咁靚既香港...............
    香港 [ 逼到爆] , 人人爭住來香港是可理解的.
    世界上有好多地方可能在住的環境好過香港 , 但永遠冇HK 那種FEEL........................
    唔知有生之年會唔會仲有機會睇到維港的年終夜景同燈飾呢.....................
    衷心謝謝這一輯令人難忘的相..........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 今夜月明人尽望,不知秋思落谁家。

      刪除
  5. [[...工作人員送個聖誕頭飾俾紅衣小女孩!傍邊相信係媽媽的婦人即刻問:要唔要錢架!
    工作人員話唔洗,送的,俾埋張心意卡你寫低聖誕願望!
    小朋友好用心地寫....................
    從一身的衣服鞋物,我地睇到 d 乜?感受到......................]]

    我只感到 [ 熱淚盈眶].
    只那幾個字[ 要唔要錢架], 我們就可以想到很多很多................
    沒有甚麼聖誕希望 , 唯一的大概就是希望在不久的將來 , 上上下下大江南北都會以歡顏來迎接年終.............................

    回覆刪除
    回覆
    1. Liu 兄不愧為性情中人!係相片中睇到一些端倪。感受倒我的感受!

      刪除
  6. Fatty Kor ;
    有月亮的那張相片........正呀,可否分享拍攝技術資料?謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Canon EOS-1D Mark IV
      2013/12/19 22:09:18
      影像大小: 4896 x 3264
      焦距: 24mm
      曝光模式: 程式設定為自動
      測光模式: 多重模式
      1/30 秒 - F/2.8
      曝光補償: -1.0 EV

      刪除
  7. 你輯相仲係冇用腳架!我唔信。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 1/8 秒以上,從來唔洗用腳架影相!始終是做左成三十年職業攝影生涯鍛煉出黎!從前做職業時,菲林機較輕,可用1秒去影,!

      刪除
    2. 哈哈!邵 Sir!點解有個名叫 金多勵?

      刪除