網頁

2013年12月21日 星期六

2013-12-21兩支弓,深圳提早做冬

2013-12-21,星期六!兩支弓,深圳提早做冬!
老婆那邊,明天做!
我屋企果邊,從無圍埋一齊食飯的習慣!
我地兩個,哈哈!隨意、成日都話係過節、食食食!
今日係深圳食!呢間叫 漁米粥!主打順德菜和粥底火鍋,係深圳都算幾貴架!

 碌鵝:原來“碌”這個字是本地話,就是煮的意思,即把鵝放在油鍋裡不停翻動,碌來碌去,碌鵝之名也由此而來。而碌鵝,也是非常“土”的粵菜之一。
    碌鵝,其實是由客家煮鵝改良而來的。正宗的客家煮鵝,混合金針、南乳、紅棗、芋頭等配料一起炮制,不但工序多烹調時間長,而且這樣炮制出來的鵝,肉汁和香味反而被其他輔材所吸收。而改良過後的碌鵝,不添加任何輔材,不但做法簡單,味道也更加實在。一個巧妙的“碌”字就能表達出這道菜式的制作流程和關鍵:將全身塗抹了秘制醬料的鵝,放進油鍋裡不停翻動,碌來碌去。

 客家煎釀豆腐:酿豆腐是客家第一名菜,也是客家菜馆点菜率最高的一道菜,客家人逢宴必有此菜。關於客家釀豆腐,一般有兩種做法:一種是蒸後澆汁上去;另一種煎過後用汁燜。前者清淡,後者香濃。


  總覺得深圳的豆腐特別香豆味!
 近期深圳真係聞雞色變!我地兩個無有怕,食左先算!嘩!又真係幾香幾入味的鹽焗雞!
 
 菜遠炒雞雜,小時候,係完全唔食雞雜!老左!口味會變! 
  煎魚腩,細個時又係唔食!怕多骨,而家覺得有陣魚油的香味!
 食飽飽!坐深圳地鐵返香港!呢餐都幾貴! 人仔375埋單!
鹽焗雞一隻,菜遠炒雞雜,煎魚腩,碌鵝例牌、老青兩支、白飯一碗!送一做客家煎釀豆腐!


8 則留言:

  1. [...正宗的客家煮鵝,混合金針、南乳、紅棗、芋頭等配料一起炮制...]
    以前老細做過這個菜, 一吃難忘. 他在[碌鵝] 的時候 , 那陣香氣令人[腹鼓雷嗚].
    他弄的釀豆腐/釀苦瓜/釀矮瓜, 比餐館的還好吃, 因為 [餡] 都是用手用刀人手打的.

    這家餐館似乎賣不少客家菜.........................看了令人垂涎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間打的招牌是順德菜!不過深圳原居民好多都是客家人,所以好多深圳的粵菜,都係客家菜為主!
      不過深圳人來自中國各省份,酒家乜菜式都做!即係鬼佬的 Fusion 菜!

      刪除
  2. 比我會以為佢寫錯字,應該係淥鵝 ^O^
    雞熟哂係咪就唔怕HXNX?我明天做節都會買新鮮雞,整熟D先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!正所謂無有怕!
      有人寫[ 淥鵝 ],其實應該是碌鵝, 是鵝鴨的一種煮法, 師傅用手捉住鵝頸把鵝身在一鑊滾油中碌來碌去, 把它炸至全隻均勻的金黃色和皮下的脂肪去掉大部份為止!

      刪除
  3. Fatty Kor ;
    我近來小咗上深圳消費,因為太唔化算,舟車勞碌......你呢餐算港幣差不多$480.但是我會去一次試試!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果人多一點,整果粥底火鍋真的不錯!d 火鍋料絕對新鮮!
      呢餐如果係香港,都應該要六百!

      刪除
  4. 又雞又鵝又咁多餸,我覺得唔係好貴喎,不過我幾十年無返大陸消費,唔知乜價錢喇。

    回覆刪除
  5. 人民幣昇值,一百港元等於七十七蚊,所就算價錢同從前一樣,都相對貴左!
    不過你讀大學時,一百蚊只換得28蚊人民幣!不過那些年,大陸工次係做又36、唔做又係36的年代!

    回覆刪除