網頁

2013年12月13日 星期五

2013-12-14街上的極品

2013-12-14街上的極品!
星期五,好多時都去灣仔食個平價火鍋!都經過呢條灣仔盧押道酒吧街!
嘩!驚見極品!Big Daddy,又極你的至愛!
K 兄,點睇呀!
林寶堅尼Murciélago是林寶堅尼被奧迪收購後推出的高端雙門雙座跑車,構型基於林寶堅尼傳統,採用中置6.5L V12引擎。由於由大眾公司的設計師操刀設計,所以Murciélago在內飾方面取得了令人矚目的提升,擺脫了林寶堅尼此前為人詬病的粗糙內飾。但也由此引來了關於外形設計方面過於圓滑保守、與林寶堅尼傳統相悖的指責。自2001年上市後便成為法拉利在超級跑車領域最難應付的對手,作為林寶堅尼品牌的旗艦車型幫助藍寶堅尼創造了連續數年的業績突破。




 1903年,威廉·哈利(William Harley)和大衛信(Davidson)三兄弟在密爾沃基建立了著名的Harley-Davidson Motor Company哈利大衛信摩托車公司,100 多年來,它經曆了戰爭、經濟衰退、蕭條、罷工、買斷和回購、國外競爭以及市場變幻的重重洗禮,但它經受住了所有考驗。
不過呢架算係我見的最細的Harley-Davidson
 好少見呢類密封形式的電單車輪圈!


 其實哈利的設計真係好長青!



14 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    林寶堅尼當然是極品,車價不菲外耗油量及保飬費用驚人,是超級有米人仕之玩具,該車設計發動機安放於車中位置,重心一流,需於訂車後到車廠上課,學習該車之高深駕駛技術,但該車之散熱不良便會火警自焚,己有數架,而車主多數放在車房,在假日聯群結隊到大尾篤汀角路遊車河威風一下之用.
    Harlly Divioson 電單車亦是富貴中產玩具,因車價及零件保飬昂貴,而街上所見均為有型有欵身穿皮恤皮靴及瓜皮式頭盔中老年人仕在街道慢駛巡遊,他的結構傳統堅固耐用,扭力強大,極速不高,故不受一般電單車發燒友歡迎,而欵式潮流亦不能與日本四大車廠產品同日而語,請看每年澳門電單車格蘭披士大賽的落場賽車牌子便知到!!
    呢d富貴玩具好似隻白金鑽石名錶需在飲宴場面才戴的心理,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 林寶唔係一架好好揸的車!只不過好睇!
      哈利不如用 得吉利或寶馬!

      刪除
    2. Fatty Kor ;
      你講得對,得吉利的意大利辣車,真是十分利害,唔係個個揸得掂,試過一次十分難忘!!

      刪除
    3. 哈哈!我 75年有架!行直濕 的電單車!唔係個個夠力 打得著架車!坐係架車上、撻得著更加少人得!

      刪除
    4. Fatty Kor ;
      用"直濕"傳動後輪的電單車,寳馬是祖師,1962年日本的"LILIC(拉利)"牌仿BMW的產品運到澳門推消,但傳動軸的萬向接頭鋼水欠佳,高速行車時......散咗,之後換咗两支都唔惦,運回日本研究.
      如果75年只有HONDA的1200c.c.V-2水冷用"直濕"傳動,以前的四冲程電單車用腳踏打火,十分辛勞,現在用電池起動,十分方便!!
      哎吔,原來1975年....Fatty Kor扮飛仔!!

      刪除
    5. 果時識班玩電單車的影相發燒友,賣車俾我的車主、佢換架大匹數 d 的得吉利!佢話果時全香港至多得十架得吉利!
      還有 偉士綿羊仔 都係行直濕!冬天撻車真係撻到腳震!

      刪除
  2. 我老公睇到呢篇,佢大叫話佢以前有你影嗰架Harley Davidson呀!佢話呢架係特別週年紀念版,所以個車呔咁特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!咁犀利!一睇就知係乜!

      刪除
    2. 如果講到車(電單車),有時唔駛睇架車,淨係聽引擎聲或者睇車頭燈,我老公已經會知道係乜車架喇。

      刪除
    3. 嘩!超勁!咁而家還有騎電單車嗎?

      刪除
    4. 無喇,結婚條件係佢唔再騎電單車。我對佢駕駛技術有信心,但對美國周街唔太專心揸車嘅人無信心。

      刪除
    5. 從前婆婆成日話:私家車鐵包皮,電單車皮包鐵!叫我地唔好學電單車!你幾叻都好,人地唔叻你都要死!

      刪除
  3. 我唔恨擁有, 但好想坐一次呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!d 人形容話:一加速,背脊會 chi 住個 seat 位!

      刪除