網頁

2013年12月13日 星期五

2013-12-14網友寄來的靚花相

2013-12-14網友寄來的靚花相!真係好靚,不過蘭花唔易種!


  
  

















新增說明文字










  











 















8 則留言:

  1. 全部都好靚,睇見都開心.

    回覆刪除
  2. 真靚。 我記得FATTY你講過FATTY太都好鐘意影花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!佢去旅行,見倒花就影過不停!

      刪除
  3. 以前山卡拉有個半唐番朋友, 他有個蘭花園, 養了過百品種 , 還上過電視 .
    山卡拉有大雨林, 蘭花隨處可見, 土人可沒有 [ 稀罕] 的感覺.
    [我從山中來, 帶得蘭花草
    種在小園中 , 天天看花早...........................]

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識種花!老婆試過種蘭花,種左幾年先見倒 d 小花!

      刪除
  4. Fatty Kor ;
    唉! 人人都話d花靚,我用攝影愛好者的身份講句讚賞的話......器材的表現及採光技術均一流!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 影花唔一定要器材靚,只見採光得易就掂!等我俾 d 手機影的你睇!

      刪除