網頁

2013年12月28日 星期六

2013-12-28尋找隱蔽美食之西環加記

2013-12-28尋找隱蔽美食之西環加記!加記有兩間,一間係電車路,容易搵 d!呢間係皇后大道西,較隱蔽,唔識路都幾難搵!
 


  
  平時我好少飲酒樓的茶!今次都飲左四、五杯!的確唔係入色的茶葉!

  老婆話不如係呢度搞生日宴!一月又輪到佢話事!


 一樽樽果皮!自家制還是遠年珍藏?
  相信煲左超過八個鐘的老火湯!


 入味的走地雞,又唔老!

 

 去到呢個荔芋排骨,食左幾舊,好飽啦!打包拎走!皆因呢度碟碟送的份量都好大碟!

 
結論:可以評審為常去飯堂!

6 則留言:

  1. 好古式古鄉。 啲LUNCH好抵呢。返工時間食LUNCH一定好多人。
    又真係好少見香港啲餸有咁大碟喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係呀,真係好少見咁大碟,arm 晒你同 Dondon!

      刪除
  2. 點解唔試梅菜扣肉同各種柚皮呀?My favorite! 而且功夫多屋企自己難整到。 我估一定整得好好味。

    免收加一好有誠意喎,如果唔係喺西環咁隔涉,我都會試吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩個菜式,都是我至愛!可惜老婆唔食,無叫到!一般得我地兩個食飯,老婆唔食的,我都無得食,除非一家人一齊!

      刪除
  3. 咁你太太一定食得比較健康, 我唔係食好多, 但點餸時從來唔會睇材料煮法係咪健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!她比我食得健康好多好多!
      好多野唔食:燒鵝唔食皮,雞都係唔食皮!偶然食一兩片豬皮!油肥 d 野唔食,什麼梅菜扣肉、炸大腸...............我地兩支弓食飯時,通通都唔點黎食!
      唔食日本魚生、只獨愛三文魚!
      但係佢好鍾意食川辣野,佢又唔怕川辣的油!
      佢好鍾意點好多菜,樣樣都想食一 d,我而家無從前咁擦得,唯有成日都打包返屋企!

      刪除