網頁

2013年12月29日 星期日

2013-12-28香港就街逛

2013-12-28香港就街逛!行街街,係我老婆由細到今天的習慣!
今日係西環入完貨!又遊電車河去筲箕灣!
 紅茶館酒店,由裕泰興家族成員羅守弘持有! 係一間專門收購舊樓去改裝酒店的集團!
 老婆一見雞蛋仔!就口痕!
 見咁多人幫襯,都應該無乜衰!
 
 
 

 食後評:都幾好,唔錯!
 今日都幾凍!肥仔童軍,俾個 叻 你!
 老婆話呢間自助素食店唔錯,最特別的是食品係計重量去收費!
  

  呢間係筲箕灣的泰國菜,朋友話又平又抵食,探下路先!



  呢間化工原料鋪,賣的化工原料,好多都可以家居用途,幾得意架!從前曾近榮講的什麼除油浸漬粉、無水錯酸、無水硫酸銅乾燥劑,呢度都有得賣!

 係咪好過引呢!香港咁多得意野,我點捨得移民呀!









 筲箕灣呢間雞蛋仔,真係好勁,成日都見佢排隊!

4 則留言:

  1. 嗰日FATTY太係咪食咗兩底雞蛋仔?
    呢到好多DELI嘅所謂BUFFET都係逐磅計。 都唔平, $7.99 一磅。 見到啲鬼佬猛BUT白飯我覺得好唔抵。
    係囉, 香港乜都好, 我都唔明點解我仲留喺度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈弗提素:http://the-sun.on.cc/cnt/news/20101129/00410_010.html
      不過呢間 d 飯任裝,唔計錢!
      剛食完午飯,見到 d 雞蛋仔,老婆口痕又要食!一底都食唔晒,要我幫手!
      香港咁好,帶埋 BB 番香港長住啦,又有三個表哥表姐一齊玩!BB 一定好開心!

      刪除
  2. [[香港咁多得意野,我點捨得移民呀!.....]]
    嘩..........唉.........點講講好哩 , 唯有講句: [ Yes Sir ......you are D...right.....]
    寒下飲水呀 , 哥仔。
    如果有時光機, 你以為我會揀乜。。。。。。
    斷斤斷磅係Marketing ,專呃死蠢, 生意佬會做蝕本生意 ? 明天個太陽從西方出。
    唉 , 頂唔順, 飲多兩杯訓大覺。。。。。。。。。。。。。。。
    [入境隨俗]。。。。。So......
    HAPPY NEW YEAR 2014 Fatty kor and 夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 掌舵人淩浩雲曾在美國大學攻讀食物科學,對素食頗有研究。這家餐廳以自助餐形式取菜,然後按重量計價,準確地講,應該是「自選付費」:即吃多少,拿多少,付費多少。餐廳每天才開六個小時,一進去的感覺就和普通餐廳不同,乾淨、寧靜。
      新年快樂!

      刪除