網頁

2013年12月4日 星期三

2013-12-4去唔成泰國去順德

2013-12-4去唔成泰國去順德!今日老婆四圍搵 d 短線!搵倒呢度!明天起程!
順德香雲紗園林酒店!




 順德清輝園,係酒店隔離! 
 廣東四大名園之一順德清輝園迎接回當年曾在園內居住的龍氏后人龍啟明,作為清輝園原園主龍廷槐的第三代傳人、龍廷槐的曾孫,龍啟明代表龍氏家族四房人,將祖上留下的歸屬于清輝園內的土地地契、房契正式捐贈,明確表示龍氏家族任何人不再保留對該處房產的所有權。



 順德區(曾稱順德縣、順德市,簡稱順德,2003年1月8日,順德併入佛山,是中國廣東省佛山市下轄的一個市轄區。其東北面和西面是南海區,北面是禪城區,西南面是江門市蓬江區,南面是中山市,東面是廣州市番禺區。區政府所在地為大良街道。順德是「廣東四小虎」之一,也是中國大陸和廣東省最富庶的地區之一。
 剩係睇呢 d 市政府建築,都嚇親人!



6 則留言:

  1. 爸爸媽咪上幾日又係去咗順德呢。佢哋參加團,話全程節目差不多都係"回酒店享用酒店設施" = )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔會剩係酒店!會就街逛下!隔離又係步行街!

      刪除
  2. 唔係嗎在洒店玩??希望fatty哥的行情精彩的.

    回覆刪除
  3. 我鄉下呀!細個返過去幾次,面目全非喇!

    回覆刪除