網頁

2013年12月28日 星期六

2013-12-28又去西環入貨

2013-12-28又去西環入貨!每隔幾個月,總喜歡去西環海味街逛下,買 d 野,唔買都會睇下!特別年近歲晚,呢度好熱鬧!




  
 鹹魚自從話食得多,會生癌和鹹,會血壓高!少人食左!小時候,真係一個禮拜食幾餐!皆因少少就好好送飯!
  嘩 1919年開業!從前讀歷史,記憶中、成日都有呢個年份,1919 有乜野發生過!中國有五四運動!德國有納粹黨成立!



  收銀枱前身穿淺灰色中山裝的伯伯,明顯就是掌櫃,七十多歲的他是同興泰記第二代傳人,每一天就是安坐收銀櫃前望着店外云云眾生。
  聽人講上環有檔皮蛋好正!又去就圍搵下,都搵左半個鐘!上環永樂街「順興行」以賣「溏心皮蛋」享負盛名。
 2011.2.18:香港文匯報訊 (記者 杜法祖)上環永樂街「順興號」以賣溏心皮蛋享負盛名,由小小皮蛋舖發展成擁過千萬元資產,不料在東主去世後,卻鬧出一幕「溏心風暴」。去年喪夫的老闆娘欲繼續經營「順興號」賣皮蛋尋求寄託,但其第三子卻被指開天殺價,要收1,400多萬元才肯將店舖易手。眼見年邁母親氣得中風入院,原已撒手不管家族生意的次子決定出手,日前以公司名義入稟高院,圖靠舖位交吉來劃清界線,兄弟倆從此各散東西。
順興號已故東主郭榮輝的次子郭德明,乃原告金禾投資有限公司的董事之一,他是次以金禾名義入稟控告三弟郭德成、四妹郭淑貞、五妹郭淑、以及郭榮輝的遺產。
 金禾為上環永樂街61號地下及閣樓、即「順興號」舖位的業主。公司註冊處資料顯示,郭德明及郭德成各佔金禾一成半股分,母親李煥佔兩成,餘下五成均由父親郭榮輝持有;郭父去年6月過身,意即遺產繼承人將成為金禾大股東。
 入稟狀指出,死者郭榮輝自1993年佔用舖位經營「順興號」,及至去年5月易手予郭德成,但其實2005年至今一直未有繳付佔用舖位的費用,現要求眾被告將舖位交吉,及支付相關的費用。
 本身為中成藥批發商的郭德明大爆家族糾紛內幕,稱父親臨終前曾緊握他的手交代後事,但數日後卻簽署遺囑,家產分配與原先說法迥然不同,將過千萬元資產全歸三弟所有。他表示已準備循法律途徑,要求三弟證明手持的遺囑的真實性。

母欲保「順興號」寄託晚年
 他續稱,母親李煥老來喪夫,欲保住「順興號」寄託晚年,但其三弟竟開出天價,聲言舖位值2,500萬元,要收1,400多萬元才肯抽身。郭德明形容,三弟只是採「拖字訣」,等待承辦遺產後就將他母子倆踢出董事局,又稱三弟去年11月要求母親簽署財務報告,報告內容問題多多,母親最終未肯動筆簽名,更氣得中風,現時仍留院中。


  今日的戰利品!




  
  貯糧過春節!


4 則留言:

  1. 我返香港都有去入貨。 原來咁多歷史故事, 多謝FATTY分享。
    啲臘鴨好靚呀, 呢度嗰啲似千年乾屍。
    啲皮蛋OK嘛?如果想買靚鹹蛋邊度有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好掂!果度都有鹹蛋賣!
      星期一,明天蒸隻食下,影相匯報你知!

      刪除
  2. 日日見報都有唔同家族爭產新聞,所以都話唔好留錢俾後代,就算一代唔爭,再下一代都爭,一係一定要死前已經分好哂,各仔女財產要分開唔可以同公司(好似李家誠咁),唔係就後代變仇人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 俗語說︰「好仔不論爺田地,好女不論嫁妝衣」!到今時今日,相信都係 out out 地的理論!

      刪除