網頁

2013年12月11日 星期三

2013-12-5順德行之閒蕩街市食第一餐甜品

2013-12-5順德行之閒蕩街市食第一餐甜品!
一般到達旅行點,就係先醫肚、買生果和飲品!
 中國好多進步中的城市,都仍交叉存在新與舊之間的街巷!
 順德糖樓糖樓甜品_源自美食天堂香港,自2003年登陸上海並開創了港式甜品連鎖加盟之先河,佛山企業。


  從前國營的小店,一味以實用為主,現代化的美觀設計,隨著改革開放,打進中國的市場!正所謂食得開心,坐得舒服!


 記得好多年前,曾蔭權當選特首時,曾許下要香港加好多好多政府的 Wifi 站,結果就係得果桔,就算係政府的設施,都未必一定上到網!反觀大陸,很多大大小小的餐廳酒樓都有!

 哈哈!三碗蛋制品:順德雙皮奶、薑撞奶、焦糖燉蛋!
 
 中國常見,隔條街,天壤雲泥! 

  
 呢度係酒店職員教我地去的本地人街市,話買生果平超市好多!
 





 又真係好平!d 木瓜甜到食糖咁!不過進口生果仍是好貴!


 哈哈!醫院黎架!係香港,打吊針,是重病!大陸,精神唔夠,都打吊針!
 你睇下,咁細的小朋友,都吊針,仲要四圍行!
 打道回酒店

6 則留言:

  1. 啲舊樓好有特色,希望唔會拆啦。不過都有分體式冷氣喎。
    我見到啲楊桃好大個呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最先打入中國的冷氣,就係分體,反而窗口式唔流行!一係就係大大部的直立式,擺係度!
      二十年前去中山打羽毛球,就己經見就街都係分體冷氣!
      哈哈!係呀,我老婆可能睇唔倒,睇倒佢實買,佢好鍾意食!

      刪除
  2. 那個[ 美的] MIDEA 的品質似乎不錯, 山卡拉有個客家佬做了本地代理 , 發到[ 盤滿砵滿].....................
    至於那3個大良奶品, 講都冇人信, 我竟然未嚐過............................... : (
    很想知道 你們是[跟團] 還是[ 自由行] 去的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 美的算是國產中的品牌,是少數能衝出中國的產品!香港好多新樓,都係送美的分體空調!
      我地兩支弓去旅行,從未試過跟團!
      大良的奶制品,從前一定用水牛奶,會滑和騷一點!而家相信用蒙牛啦!

      刪除
    2. 上面有幾個品牌, 現在在外國都有點口碑 , 像[聯想]的電腦 , [海爾] 的電視……
      我想起以前中學時穿的[大地]………
      還有那對忘了名字的登山鞋 , 從81到86 , 跟我不知跑過多少路, 歷盡多少風霜………若不是鞋底穿了還捨不得丟棄.
      其實他們是絕對有能力打造自己的[名牌] 的, 欠的可能只是長遠的眼光…………….

      刪除
    3. 聯想電腦係收購左 IBM,而且係北大第一批下海教授的產品!
      海爾電視係得 Sony 的電視技術去發展!
      大地牌簡直陪著我地的童年,還有中國皮鞋、大地白飯魚波鞋!
      不過大陸野而家都走著不耐用的路!太耐用的產品,成本高,貨物流轉量低,而家唔興!

      刪除