網頁

2013年12月27日 星期五

2013-12-22冬至26 Boxing食到...........................

2013-12-22冬至26 Boxing食到...........................超晒標!
LaLa 你睇倒都流口水!
不過中式野!少不免用咪精!食完好口喝!呢餐食左 $7880!十二位!好一點,做節度度都差不多!



  







 2013-12-26 同心心 Boxing Day!
原來急凍都咁好味!牡丹蝦,可能有幅射污染..................  
全球海蝦之極品,因其鮮紅色澤而在華人區譽為“牡丹蝦”。蝦身體色紅褐,蝦頭兩側有條狀白紋,蝦身亦有圓點白班。蝦長可達20厘米以上。此蝦盛產於加拿大西部卑詩省深水區域。
 


王蟹:生長在深海海域,無法人工培育,據稱長成一隻重量3公斤左右,可食用的成蟹,要耗費十到十五年,帝王蟹本身含有豐富的牛磺酸及甲殼質,因此身價不斐。最大可以長到8、9公斤,蟹腳可深長到150公分,在日本為四大蟹王之一。



凡體型巨大的 蟹,都會被俗稱「帝王蟹」,例如「阿拉斯加帝王蟹タラバガニ」、還有「短足擬石蟹ハナサキガニ」、「等刺石蟹イバラガニモドキ」、「塔形石蟹イバラガ ニ」,還有台灣常見的「智利帝王蟹Chilean kingcrab」等等,但同樣是體型巨大腳特別長的蟹,為了區分也被俗稱為「蜘蛛蟹」,例如「雪蟹Snowcrab」,就是日本的「松葉蟹ズワイガ ニ」,還有「深海雪蟹」、「拜氏雪蟹」等等。
 
 北海道CAVILAN魚子產品規格:100克/ 盒價錢:HK$ 45,得個鹹字!
 自家秘制燒焗排骨! 
 哈哈!又係無益的燒鵝肝、肥爽肉!
  食剩的,第二日益左我呢個住家男煮蟹粥,食飽飽去打波!


10 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    睇到狂流口水,食指大動,你最後講那一句........食完蟹粥去打波最傳神,不是人人做得到呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. D 蟹煲粥,又唔洗點整!加 d 鹽,鮮甜!
      而家澳門 d 水蟹粥,閒閒收你二、三百一窩!從前水蟹都唔值錢!

      刪除
  2. 我鍾意中式嗰餐多好多呀! 因為我好鍾意食去飲嗰啲菜色架. 不過成8千蚊, 真係結婚擺酒價錢喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係九龍仔業主會食!直情同擺酒無分別!

      刪除
    2. 不過睇得出係有料到的一圍酒, 原隻鮑魚唔係鮑片, 蟹鉗, 瑤柱大大粒又有原盅翅. 比一般婚禮嘅好好多.

      刪除
    3. 如果擺酒有乳豬全體,一隻隻的鮑魚,一盅盅的翅!香港一般都要過萬蚊!

      刪除
  3. 我最恨食係條魚。有無糯米飯呀?
    隻帝王蟹個樣好不滿咁。我未食過呀,好多肉吓喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無糯米飯呀!
      我都係第一次食呢類急凍野,不過又估唔倒咁鮮味!

      刪除
  4. 睇到眼都大, 個嘴合唔埋.................
    邊睇邊諗........來到這個世界為乜 ?
    孔夫子話: [ 民以食為天....]
    我似乎忘記左呢句話好耐.
    預祝新年快樂 . 一年勝一年.

    回覆刪除