網頁

2014年1月2日 星期四

2013-12-7順德行之清暉園

2013-12-7順德行之清暉園!
明天 2014-1-3號會去泰國冒險之旅!拿拿聲搞埋順德行的相!
一個順德小鎮,一個有錢人住的地方!參觀過,就感受到什麼是富可敵國!
廣東四大名園之一,清暉園坐落在順德縣城大良鎮,建于清代嘉慶初年,原為私人宅第。清暉園原為明末狀元黃士俊府第,後為清朝進士龍應時購得,其後,經龍氏數代精心營建,格局始臻定型。近年來,順德市政府對清暉園進行了大規模修繕和擴建,面積擴大到2.2萬多平方米。
園主龍廷槐,大良人氏,清乾隆年間進士,曾任翰林院編修、候補禦史,取名“清暉”,意為和煦普照之日光,喻父母之恩德。
大宅無人住,又要保養!歷史文物,又唔賣得!最好就係捐俾國家!龍家後人就選擇呢個方法去保育祖業!
向陽光一天出發!

  搵次租下呢 d 環保單車!
  

 
 




 
   

 
  

 

  

  


 老婆情有獨鍾呢類家俬!


  


  
 怕睇都有三十呎樓面!怪不得從前 d 人咁早訓!又無燈又無電,黑媽媽,唔訓做乜!
 
  耐用地磚!咁耐都無磨蝕!
  

 



 去旅行,點都買 d 手信俾人!





 順德市政府所在!叫做順德白屋!
 唔知仲以為係外國!

 一日得六班船出入的海關,係度做野的關員,真係嘆到暈!咁少出入,哈哈,無乜油水!





14 則留言:

  1. 好似睇古裝戲咁。
    我公公都有張嗰啲"綱"床,硬倔倔都唔明點會舒服,仲用瓷器枕頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果 d 唔係鋼床!係花梨酸枝木,不過都同鋼差不多硬!我細個時,見 d 老人家用瓷枕,仲會收埋d錢係枕頭入面!我婆婆就用個樟木硬枕!
      果時無西洋野,有都唔係個個用得起!

      刪除
  2. 又想唔到上面二線城市都有[ 環保單車] .
    法國巴黎都有, 一樣形式 , 但俾人偷到市政府哎窮.....就算冇俾人偷去的那些也經常俾人[蓄意破壞] , [傷痕纍纍] , 維修貴好甘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 國內好多旅遊城市,都有呢類單車服務!

      刪除
  3. 唔訓做乜!做人囉,13億人就從午早睡早起開始,的商場又幾update, 環保單車之唔係復古,每人一車,省錢又可自己決定時間,very good,fatty 哥的相真係好醒神,多謝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係 wor 唔怪得之中國人口.....................!
      仲要 d 單車 係口好平租,有 d 地方仲係免費!

      刪除
  4. 中國人口就算唔早訓唔[聽耶和華] 的[ 生養眾多] , 每家生半個, 一樣多人口 ........

    [限制生育] , 你就唔 LIKE , 太多黃頭, 你就話[ 黃禍]......
    [合家富貴] , [白鬼大晒].......曉.......

    下次真係租, 唔該多口問下D 損失情況 , 我都想知道D黃頭係味真係[衰到貼地] , 連同膚色的都[ 羞與為伍]......................

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸租車,要俾低按金成百蚊!又或者要拍 IC 卡!唔驚你整壞!

      刪除
  5. Ai......Fatty Kor 租車的當然不會整壞, 我係指D [ 偷車賊] 同埋一D 同政府有仇, 手多多踢你幾腳個D冇公德心既人........
    租車既有晒底, 肯定唔會亂黎, 但[ 偷車] 同[ 惡意破壞] 究竟有幾多, 係我想知的事....
    講到底我只係想知[黃頭] 的公民教育係味咁差, 黃頭係咪一定[ 衰過泥].

    回覆刪除
  6. 我又無乜呢方面的資料!但據我觀察,見 d 車又幾新淨,無乜整壞、破壞的痕跡!
    強國人出國,給外人的印像極差!只因為傳媒重點特出報導,以達哇眾取寵、取悅讀者的目的!
    我識好多國內的波友,大體上公民意識都好高!可能他們都是城市長大!
    一般能突然走出國外、好多都是農村暴發、又或是偷呃拐騙、取不義之財的[黃頭]!國內高質素的國民,還是很多!

    回覆刪除
  7. 咦 ? Fatty Kor 還在香港 ? 在機場 ? 定到左曼谷呢?
    又咁快回應既?
    現在資訊/通訊真係好快.
    正如瀋陽那位的女士在尾段所寫, 打開網路 , 看有關上面的新聞 , 不知情和未回過去的, 一定以為那是未開發的[ 人間地獄].........
    昨天聽RFI "法國國際電台"駐京的記者報導關於北京和雲南的空氣污染情況 , 說居民全都肺病了, 中國的城市簡直住不得人, 很多外國駐京記者都想走..........................云云.
    聽完之後 , 難免會想: 這個國家真的是[ 人間地獄] , 地球上大概沒有比這個國家更差勁的了........

    回覆刪除
    回覆
    1. 係泰國啦!
      報紙!從前我地果行有句術語:信二成,雙目失明!

      刪除