網頁

2014年1月3日 星期五

2014-1-3出發去泰國、睇下點!

2014-1-3出發去泰國、睇下點!
一出發就睇倒報紙話又搞示威!妖!睇下點!
 又真係無乜人去泰國!小貓幾隻!
 今次坐細機!
 細機都坐唔滿!
 一落機去 7 仔買張 上網卡先,今次無幫我地做設定,設定的短訊又唔齊全!好彩我係電腦達人!搞掂!唔洗去 卡專門店再搞!

  · 189 Sukhumvit Road Soi 13-15, Bangkok 10110, Thailand






 




 酒店下面就係 BTS Nana 和 Asok 站中間,紅燈區所在地!





8 則留言:

  1. 咦 ? 好快喎 , 有[即時網誌] 睇.
    Fatty Kor 會唔會帶我地去紅燈區行下呢????

    回覆刪除
  2. 我住過唯一一間Sofitel 係喺杭州。。。。。完全唔係嗰回事嘅???
    嘻,我想問 Fatty 太沖涼時你咪睇哂?
    係啦係啦,帶我哋去紅燈區睇吓啦。
    玩得開心又小心啲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!有窗簾架!
      紅燈區!就快有!

      刪除
  3. 間酒店真係幾靚喎,不過如果再去曼谷,我會揀再住文華東方,有情意結。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老婆第一次去曼谷,都係住文華東方!不過無晒印像啦!
      印像最深,最貴一次係政府的旅遊大獎!住布吉的悅榕莊 Banyan Tree Resort 獨立屋!2001年都八千多港幣一晚!

      刪除
    2. Banyan Tree我淨係住過曼谷嘅,我覺得普通,不過個Spa好得!

      刪除
    3. 布吉的 Banyan Tree Spa School,是秦國高級按摩的訓練基地!技師要入讀該酒店的職業訓練學校讀書,算是職業先修學校!

      刪除