網頁

2014年1月24日 星期五

2014-1-24深圳行之測試新手機影相功能之1

2014-1-24深圳行之測試新手機影相功能之1!新手機落地,原汁原味上載!
K 哥又 要 晒 你眼水啦!
今日老婆放日假,又去深圳 Hea 下!先醫肚!
面點王是深圳著名的餐飲企業,是在1996年成立,經營中式快餐連鎖店。目前在深圳與廣州兩地有超過40家的連鎖店。面點王的食品以麵食為主,具有明顯的陝西特色。在以粵菜為主的廣東。






 呢份香辣牛肉,係算是全店最貴的冷盤小吃,要成人仔 35蚊架!


 川北涼粉是四川南充的著名小吃,創始自清末南充縣江村壩農民謝天祿,他在渡口搭棚賣涼粉,以其獨具口味流傳全四川。川北涼粉調料有涼粉皮、黃瓜、辣椒油,花椒粉、醬油、鹽、糖、味精、豆豉、大蒜、麻油及香菜。
川北涼粉是采用優質豌豆去殼,用水浸泡後,磨成細漿,然後過濾去渣,沉澱脫水,制成豆粉。再經加熱攪拌成糊狀,裝入盆、盤待用 。 涼粉制作法有很多種,可也用綠豆、大米等做出不同味道的涼粉區別,及營養價值與涼粉的影響。



 

 食完行去水圍村的小型花市行下!

  
 日用品價錢相對香港來說,仍是好平!
 




 
 



9 則留言:

  1. 細佬又係啱啱買咗新相機,不過我唔識係乜。
    嘩,食完碗麵再加個曼頭!食哂唔奇,FATTY太食完可以唔肥先令我覺得奇怪。
    一盆盆啲桃花仔好可愛。爸爸仲問我會唔會買桃花擺喎。望都唔比DONDON望一吓呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢部手機 d 相靚得緊要!邊洗買細相機 DC 仔!
      哈哈!係呀,佢自從二十歲那年生膽石!切左個膽,一切食極都唔肥!服左佢!
      佢同一樣食咁多野架!

      刪除
  2. 嘩, 連張收據咁細都可以拍到咁清楚 @@@
    個隻係乜鏡頭咁利害 , 認真[神鏡].
    個份[香辣牛肉] , 淨睇相都可諗到一定[色香味] 俱全........@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 三星早期的相機,係用德國的 Schneider 鏡頭!後自我研制自家鏡頭!效果好好!
      手機的攝影功能,算是跑贏其它手機好多!
      但相機仍是二線產品!
      份牛肉,用黎答番杯燒酒、真係會不知天上宮闕、今夕是何年.......................!

      刪除
    2. [[份牛肉,用黎答番杯燒酒.......]]
      深得我心.
      哈哈~~~~~~~~~~~~~
      又到周末.........
      [今朝酒醒何處 ? 楊柳岸, 曉風殘月......................................]

      刪除
    3. 《雨霖鈴》作者:柳永。
      寒蟬淒切,對長亭晚,驟雨初歇。
      都門帳飲無緒,留戀處,蘭舟催發。
      執手相看淚眼,竟無語凝噎。
      念去去,千里煙波,暮靄沈沈楚天闊。
      多情自古傷離別,更那堪冷落清秋節,今宵酒醒何處?
      楊柳岸曉風殘月。
      此去經年,應是良辰好景虛設。
      便縱有千種風情,更與何人說。

      刪除
  3. Fatty Kor ;
    哎吔 ! 我在24号亦在深圳,在下午三時亦經過福民站外人人樂超市前的年宵市場去水圍村,在晚上7時30分亦經年宵市場到福民站搭地鐵回港,今次碰不到你們,但我相信總有一次我在你面前出現,哈哈!!
    今次你拍的相片在近鏡的表現較佳,那張"收據"表現無遺,較wide的室外相片對光與暗的反差表現較強烈及鬆一些,我相信新機操作未能熟練發揮 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!又緣慳一面!
      係呀,呢部機較易手震!未熟練!

      刪除
    2. 喜歡看高手的[華山論劍] , 可以學到好多東西.

      刪除