網頁

2014年1月29日 星期三

2014-1-26測試新手機夜拍功能之八卦嶺食辣野!

2014-1-26測試新手機夜拍功能之八卦嶺食辣野!
想測試相機,最好就係夜拍!
想測試人的攝影功力,都係叫佢手持夜拍!
 經理初來深圳,就識佢!嘩,數數手指,識左十年!









炸黃豆! 加 d 糖、加 d 鹽,食落有奶香的味道!經理送的!



  每次去到,經理就送兩支啤酒!
 埋單還有八五折!136蚊人仔!
 干扁四季豆!

  
  
  



K 哥! 睇張相就知我手幾定!



12 則留言:

  1. 個口水雞45蚊好大碟呀!有半隻雞。個担担麵雖然個樣唔正宗,但都好靚仔,令我肚餓。

    我手機影相一定out focused,因為我勁手震。

    我寫咗我家書櫃嘅blog喇,得閑去睇吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭先係街上手機睇左啦!而家坐低大機睇!

      刪除
  2. 食足十年!個經理又做足十年!犀利。

    回覆刪除
  3. Fatty Kor ;
    你的手機產品.....漸入佳景啦,....你講得沒錯,手機手持拍夜景,什分考工夫,...你老哥的手持快門1/8秒工力...我寫個.....服字!!

    回覆刪除
  4. 在深圳, 大家用甚麼話 ?
    [一水之隔] , 文化差異就是這麼的[大].
    [一海之隔] , 更何況焉?
    還是做回自己最好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般用白話都得!因為去深圳打工的外地民工,特別係年青的,好快就學識!懂白話,在廣州、深圳易搵工好多!

      刪除
  5. [[個經理又做足十年........]]
    可能並不只十年.
    [敬業樂業] , 此之謂也.
    [我們就是這樣長大的].

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多外地民工,係深圳工作久了!都唔鍾意返鄉下,都一致話鄉下好凍,頂唔裴順!

      刪除
  6. is it the camera, or the photographer? the picture is very, very clear

    回覆刪除
  7. Thanks!兩樣都有關係!哈哈!

    回覆刪除