網頁

2014年1月13日 星期一

2013-4-5泰國行之逛超市

2013-4-5泰國行之逛超市!
去旅行!我地屬自己行,會第一時間去超市買 d 生果和樽裝水!
今次又要幫朋友搵 d 古怪野!
Big C!泰國好出名的地方!係 Central World 對面!
中港台遊客對Big C的鍾愛程度卻十分狂熱,尤其是CentreWorld對面的Big C分店,是中港台遊客比泰國人多,幾乎拿著綠色膠袋的都是遊客,就連牙膏、貓糧、女士用品也要買一袋。當然,相對於香港來說,價錢又真的很平
其實Big C Supercentre在泰國很多省份有分店,他們的模式是一個小型的Shopping mall,裡面有很多不同的商店。Big C Supercentre, Big C 在泰國擁有上百家分店!

上次紅衫軍於2010年4月份、集結於曼谷百貨公司、高級飯店聚集的商業區!在曼谷市區重要建築縱火,使曼谷許多重要建築全毀或半毀!呢間 Big C就係其中被放火燒毀!
 今次幫朋友買一 d 中藥粒!呢度一定有!

朋友話呢隻野醫喉痛!好靈!
原價 28銖一支,買 20支,計25銖=HK5.8
 好細粒,有 d 似小時候的零食:鼻屎乾!食落好苦、甘、同好薄荷!
帶左番香港,又幾受歡迎!CEO 話:同西瓜霜一樣味!心心聞倒話:好大藥味!臭臭!

 Center World對面的呢間 Big C!很適合中港台遊客逛,你要什麼有什麼,林真香、按摩店、Super rich、Levi’s牛仔褲等等,應有盡有,麥當勞等大牌子的食肆當然也不例外。



 老婆話,呢間超市好多人一袋袋咁出黎 wor!
 買呢 d 黃色一粒粒的生果,叫做蘆菇,要小心 d,會有蝎子匿藏係入面!

 係泰國,係街飲啤酒幾貴架!街邊小店都要 170銖=HK$ 40 !超市就平好多!
 泰國的可樂味道較甜,同無咁多氣!
























買在兩個綠色兩個黃色的芒果,返到酒店食個黃色的,酸過檸檬!唯有帶返香港!都成個星期,還未食綠色的!黃色的都可以!










係酒店食過龍眼,超甜!咁平,梗係買 d 番酒店食!不過無咁甜,放到第二日就甜好多!
 金柚果大、外形美觀、果色鮮黃,富含營養物質和較高的藥用價值,又由於其耐貯藏運輸,在自然通風條件下,可貯藏半年而不改風味,故又有“天然罐頭”之稱!
 紅毛丹:泰國人稱之為果王!
 呢類泰國橙,好甜!但香港唔見有得賣!太甜的生果,一般好難運出國,太易爛!


 呢樣野,唔洗介紹啦!好彩我地兩個都唔好、亦唔食!








 泰國的名符其實:混醬!



 芒果對上係熱情果!係酒店食時,比檸檬還酸!原本係要加糖黎食!



CP 呢隻牌子!係香港的超市都經常有!一般都係 大蝦、蝦制成品!




 粉紅色的皮蛋!



 好濃味的椰子糖!軟綿綿的!未見過!仲要係人手 hand made!’







4 則留言:

  1. 剝埋皮嘅沙田友,啱哂啲懶人。
    熱情果同綠色芒果都咁酸,你哋咪即係食咗好多檸檬? = )
    原來泰國人都食皮蛋架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁酸!個芒果咬左一啖就 dum 左!
      泰國好多中國人架!
      d 生果好多好多!

      刪除
  2. 去到泰國唔食榴槤 ? 嘥D 喎……
    青芒果 , 一般寮柬泰的人會削皮切絲加酸甜, 用來做餐前開胃食品…..
    個隻醫喉痛靈藥, 令我想起印尼的風濕膏, 又係好有效….
    至於紅毛丹, 山卡拉都有, 1.5 至2.5歐元 一公斤, 都係多得那些寮柬越農民…………個人覺得 , 果王稱號應該屬於 [臭通街] 的榴槤.
    泰國其實都幾好, 唔怪得好多華僑過去養老………………

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國生活指數低!好多外國人都喜歡,特別係布吉那邊!陽光海灘+美女!!
      係泰國都見好多年紀大的老外!拖住個年輕貌美的泰妹!
      榴槤,唔係我地杯茶!

      刪除