網頁

2014年1月4日 星期六

2014-1-4泰國冒險之旅第二天!

2014-1-4泰國冒險之旅第二天!市面還是一片渡假的氣氛!
食完早餐,老婆又計劃下今日的行程!


 黎到泰國!點都要做下正宗的泰式按摩和 Spa!泰國的按摩,始終高深圳一 d!屬舒暢式多於治療!
 不過泰國稍為好一點的按摩,都要預約!即場係無位的!



 老婆最鍾意的香薰環意!
 採購小禮品手信!






 買心心的禮物!
 真人一樣!泰國人最常擺放的高僧像!
 

















 呢個市場實在太大!一天一定唔夠時間!也唔夠體力!




  四面佛一片歌舞昇平,但呢度係示威搞事的高危地方!


 行到三點幾先得閒醫肚!呢餐又係超平的海鮮午餐,四百二十銖!即係百一港幣!港幣一百蚊,可換四百一十九蚊泰銖!







 按摩去!今次按泰式藥包理療,八百幾泰銖,五十銖小費!
 有無藥療效用就唔知,不過按到訓著左!





 

4 則留言:

  1. 間按摩院好大喎 !!! 按到訓著左就證明實在好舒服啦.
    睇張地圖 , 個市場真係好大, 睇完一次真係要走去按摩一下先至可以恢復體力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 翟道翟市場對遊客而言是一個「到此一遊」的不二之選。論攤檔之多、貨品之多樣都屬亞洲之冠,市集面積龐大,約有15,000多個攤位!

      刪除
  2. 我都鍾意行條蚤市場呀。 你就好啦, 有個 trip advisor 計劃好行程, 你哋又有共同嗜好。 我同 Dondon 旅行或返香港, 佢就揾嘢食, 我就寧願行街唔食嘢。
    我未試過泰式按摩, 係咪好舒服架? 細佬形容話,"咪掟吓掟吓咁囉"。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個跳蚤市場!真係行到你腳軟!
      泰式按摩多用摃桿原理去拉鬆你的關節!今晚訂左 Spa,仲正!
      行街同食野都係我地兩個至愛!

      刪除