網頁

2014年1月27日 星期一

2014-1-27柏景球聚團年

2014-1-27柏景球聚團年!唔覺唔覺,我地每星期打一場波,都打左 四百一十場波!八年啦!用左幾多個波呢?用左差不多四千個波!平均一場用唔倒一筒!


  





























 我地呢班波友組合:真係文人多!
後排左1:宇仔,CSD Officer,中大哲學系畢業,初入職是前線 AOII!
左2陳總:外國博士!現為浸會社會工作系教授。佢話佢老斗係黑社會(潮洲幫),所以佢考唔倒紀律部隊,過唔倒 ............
左3,同座鄰居,政府 SEO,中大畢業!
左4:肥彭,現職 Taxi driver!從前係東莞開皮袋廠,一個金融風暴,將佢吹番黎香港!
左5:Steve,政府學位教師!Education Officer I!中大畢業!從前住隔離座!
 前排左1:阿 丁,夢想做社工!現職小型地產公司老板!其實倒係 One man Band 公司!
左 2,麥哥,CSD 講師!負責Vocational Training!最勇敢的香港人,三個小朋友,大仔十五歲、跟住四歲的細仔!近期整多個、一歲女女!點頂!
左3:Wingwing,還有兩個月就脫離單身貴族生涯的 CSD 幫辦!
左 5:劉老師,唔洗講,睇個名就知係教書!CSD Master!跟這幾年迷上馬拉松,屬跑畢全程最慢的一批!哈哈!



6 則留言:

  1. 點解叫柏景嘅?
    FATTY太都有出席!
    跑畢全程最慢的一批-----好笑呀!咁應該見到我細佬喎。佢話最怕比啲"垃圾車"剷走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地住的地方叫【柏景灣】,會所叫 帝柏、柏景會所!
      我老婆只出席我呢班波友的聚會!哈哈!仲要係總指揮。
      哈哈!原來同你細佬同一級數的跑手!不過我呢個波友,一年會世界各地去跑,日本、韓國、大陸、澳門、跑到去歐洲!

      刪除
  2. [友誼第一]
    好難得能[風雨無阻] 的持續這麼多年, 有些還是有家庭負擔的呢.
    [[...平均一場用唔倒一筒..]]
    究竟打到甚麼時候就要換球呢? 羽毛部份有破損的時候 ?
    高手對招的時候會不會較少要換球? (因為初哥會成日打中羽毛部份......)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所要我地只打閒日,公眾假期是大家的家庭樂!
      羽毛球什麼時候要換:因應球手的水平、和球本身的質量,當球飛行慢左、斷左毛、毛鬆散左,就要換!
      像我地算是業餘球手打得較好的,用而家較貴的波(一筒要港幣 152蚊),大概打兩場波左右!唔打得的波就收集起佢,送俾隔離場教練用!

      刪除
  3. 打到能知道何時要換球的, 我想該是高手了. 普通人如果見個波去得慢, 可能以為自己唔夠力同打得唔準添..

    我睇網球 , 見D球手試兩下個波同摸兩下, 就知道要唔要換, 好犀利 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 網球會耐用過羽毛球好多!不過高手會感覺倒網球 d 絨毛長短和個球夠唔夠氣!當然新波梗係好打得多!

      刪除