網頁

2014年1月16日 星期四

2014-1-5泰國行之去示威區行下!

2014-1-5泰國行之去示威區行下!
據網上資料,呢度係示威區的核心地方!特登坐 BTS 又去行下!
Lumpini Park!附近就係泰國的民主紀念碑!
 從天橋望落街!好多示威道具和用品賣!



 老婆話呢間酒店都唔錯,又入去參觀下!



 

 公園無也人!
是樂園(又名:倫披尼公園,英文:Lumpini Park,泰語:สวนลุมพินี)位於泰國的首都曼谷之巴吞旺縣的沙拉信路(Sara Sin Road)、叻差南蒂路(Ratch Damri Road)、無線電路(wireless Road)及拍喃四路(Rama 4 Road)之間,在1920年成為公眾遊園地,佔地約0.57平方公里。












 睇唔倒之前的噓磡!




8 則留言:

  1. 咁靜喎。 睇相之前有示威都唔係太危險咁。 點解呢幾日又有黑色警報嘅?

    回覆刪除
  2. 反反覆覆!好似 d 人放工,多左 個 嘉年華會咁,日頭無乜人,夜晚就人山人海!久不久又開下槍,放下手榴彈!

    回覆刪除
  3. Fatty Kor ;
    我真係服咗你,你d相片旁白連泰文都搬埋出嚟,原汁原味.........正,十分專業!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都想睇下示威的場面!處身其中!

      刪除
  4. [[ 老婆話呢間酒店都唔錯....]]
    下次的居所?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間酒店,泰皇去曼谷都住呢度!

      刪除
  5. 我讀大學時, 跟過一個交報告俾聯合國嘅團, 去曼谷查92年反政府示威政府武力震壓, 死傷失蹤好多人嘅事. 去過一啲示威場地仲有子彈洞, 訪問示威者同埋失蹤者家屬.... etc etc. 嗰時啱啱戒嚴完, 都仲好亂... 自嗰次之後, 所以反政府示威都無咁嚴重喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實泰國邊個上上台執政,個個都係貪,無個好人!
      泰國自1932年「6月革命」陸軍推翻君主體制立憲以來,泰式民主就在軍事政變、國會選舉及政治衝突間循環。
      泰國人看「軍事政變」見怪不怪。不見轟轟烈烈為國犧牲的悲壯,因為依歷史,泰國軍方出面大多是「喬」政局,「微調」政治結構,不是要終結政權。
      軍人看不慣文人政府,或覺得社會動亂到某種程度,該有人出面整治一下,就可能是一場政變。政變接著是修憲或再選舉。新局面開始後政黨間又會產生政治衝突,鬧大了,軍方聞到危機味道就再度進場政變一下,進入另一個循環。
      「軍事政變」是好是壞,要泰國人來定義。過去20次軍事政變中,13次成功,其中7次文人接手政局,另6次軍人就算出面掌權,也只是暫時性。

      刪除