網頁

2014年1月31日 星期五

2014-1-31大年初一

2014-1-31大年初一!恭喜恭喜!
水仙開得及時,年初一開第一朵花!
 呢 d 糕點,從前住大嶼山,會久不久自己整下!而家一年只食一次!
食飽飽!出發!
 過海!隨非好趕時間,老婆一定鍾意坐隧巴過海!
 又再醫下肚!近期大快活好進取,又抵食!推出下午茶餐,有迷你叉燒飯,細細碗,有杯正常容量的餐茶!

 年初一的中上環!梗係冷清清!向海洋公園出發!


呢度將來會係港島新的地鐵站:2005年6月30日,政府正式批准地鐵興建西港島線, 但南港島線需要配合海洋公園的擴建工程及規劃署2006 年的旅遊與商業發展規劃,固南港島線的竣工日期再度延長。 2007年10月10日,特首曾任權於施政報告中提出,預計在2011年動工,並在2015年竣工 ...




  




鑼鼓飛躍創高峰*
表演結合強勁節拍與高難度雜技,演奏由「鼓王」指揮安志順先生創作的喜慶樂曲,同時在四個鼓型彈床上演出凌空翻身的飛躍絕技,誓以精彩絕倫的視聽之娛炒熱全場氣氛!
 安志順:當代享富盛名之打擊樂作曲家、演奏家、國家一級(尖子)演奏員,中國打擊樂學會副會長、中國音樂家協會理事、中國民族管弦樂協會常務理事、陝西民族管弦樂協會副會長、陝西打擊樂學會會長、陝西省歌舞劇院民族樂團顧問、香港中華鼓樂團藝術總監。
安志順:








從上山纜車遠望港島南岸,麗海堤岸路!麗海堤岸路是條貫通深水灣及淺水灣的行人小路!


熨波洲的帆船會!
  










 小時候,屋企都有部腳踏的勝家衣車!記得細佬仲俾衣車針穿過手指!那些年都唔識驚,唔敢俾大人知!
入職政府時,還有用過呢類打字機,叫雷明登!一得閒就用電油牙擦、擦下 d 字粒!
 呢個鐘那些年,好先進!













8 則留言:

  1. wonderful !花開富貴好意頭.
    人流咁少, 少有喎 @@
    不過咁都好, 可以舒舒服服咁行公園.
    咦 , 似乎[行大運] , [遊海洋] 係每年新年的[指定動作] 喎….
    去年都好似係咁…….
    嘩, 時光真係過得好快, 淨睇心心的高度就知道.
    喂 , 姑媽姑丈封大利是呢?
    心心有冇第一時間同姑丈拜年呢?
    哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次去是最少人流的一次!不過都係大陸人居多!
      今日年初二先見倒心心!

      刪除
  2. 嘩~~~~~~~~~~~
    由朝行到晚 , [執子之手, 與子階老].
    呢種恩情 , 今日得見. 終信世間有情有義有緣有愛………………….
    [問世間情是何物……………….]
    此之謂也.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!根據老婆手機的計算!擒日行左八千步!

      刪除
  3. 原來FATTYFATTY太年初一去海洋公會玩!聽講新年少咗好多強國遊客。 好事,新年唔使激氣。
    講多次先, 新年快樂, 萬事如意, 龍馬精神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜恭喜!你那邊而家先至係年初一嗎!
      留封利是俾 小 Lala!記得番香港時,我要親手派俾俾佢架!

      刪除
  4. Hi Fatty, Wishing U & Ur family -- A very very happy & healthy year of the horse.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!也祝你們一家天天開開心心、身體健康!

      刪除