網頁

2014年1月15日 星期三

2014-1-15執完書檯!下一站就係書架!

2014-1-15執完書檯!下一站就係書架!
年青時,成日買書睇!睇得好濫,乜都睇!一搬屋,書就成為一個煩惱!
書架係我小時候的夢想!
從前有個小朋友黎探我地!問我:叔叔,你係咪開圖書館架!
呢幾個書架!用左成二十年!完全無變形!1984年住大嶼山宿舍時買,係韓國家俬 ,間公司叫 BIF!九十年代結業!最近又再捲土從來香港!
 未執之前!係五胡十六國!執下佢,都只能說是春秋戰國!

  其實係 d 野亂咁放!無用 d 野又唔捨得 dum!
  從前睇書好雜,真係乜都睇!



 童年夢:十萬個為什麼!呢套係最近買的!




 深圳檔案解密!呢本野幾過引!



 呢位作者:河洛!從前係石壁好多重犯的故事,都係入面!
 呢本學生字典,字典中的正品、極品!


 
 執下都有五大袋垃圾!
 電腦書係最快無用的書!
    
 英文辭典,也快漸地被電腦淘汰!
BigDaddy,點頂!

 泰國買的蚊怕水!只係香港的三分一的價錢!
 最懷念的外母:我地叫佢做婆子!
 一點光榮的、開心的回憶! 

16 則留言:

  1. 去似去圖書館咁睇咗好耐。= )
    乜嘢種類都有。唔影啲PLAYBOY內頁嘅?我未睇過呀。
    有無抌咗啲舊街度圖?如果DONDON肯好似FATTY你咁抌嘢就好喇。
    婆子好嬌肖呢,條眉仲修得好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!真係無 dum 度舊的街道圖,唔捨得,有時我會拎黎睇下,對比從前同而家街道的變化!
      遲 d 影埋 Playboy 內頁,我話過分享俾 BigDaddy 睇架!
      婆子雖然離開左好耐!不過佢成日係我夢中出現,笑哈哈地同我地食野!

      刪除
  2. Fatty哥, 真係春秋戰國個狀態我都頂唔順喎, 你太太忍得你咁亂? 其實啲舊書可以捐出去喎.

    我以前都有好多書, 不過搬嚟美國時掉咗好多, 依家得翻兩個書架, 同埋依家都係睇電子書, 無買書好耐喇. 等我搵日影張我個書架俾你睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!就係老婆下左 愛的美頓書!先要執下,不過佢都有份整亂 wor!
      我而家都好少買書睇啦,值得睇的作家,越來越少!
      都係上網睇多!

      刪除
  3. 本本都保存得咁好, 難得 !
    可能同居住環境有關 , 踫著斗室兼潮濕 , 再愛書也不能把它們保養得好.
    柴門文的[東京愛情故事] 是漫畫 ? 想不到有這麼多冊 , 是了, 你有沒有這故事的DVD/ VCD ? 我都好想找來收藏.
    這麼多蚊怕水? 你那區的高樓大廈都有蚊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 東京愛情故事,漫畫和 VCD 我都有!
      住的地方就無蚊!
      因為我經常同老婆就圍去!一定會帶定支防身,特別係夏、秋之間!有 d 蚊知仔,學名叫:蠓!我俾佢一咬親就會腫、發炎,痕!好容易細菌感染,跟住幾年都唔好!

      刪除
    2. 嘩! 你有VCD ??????????????????????????
      講俾我聽係HK邊度有得賣丫, OK ? 我好迷套片同片頭的音樂架.
      講政治同歷史 , 我唔鍾意日本仔, 但無可否認人地D片集係拍得好好......
      臨離開HK前睇個套[ 2人世界] 真係睇到我傻架......
      成日幻想在巴士上面會踫到我的[粟原小卷].........
      Fatty Kor 做下好心, 講俾我聽邊度有日語同中文字幕的[東京愛情故事]買呀......
      我好迷赤名莉香架......................@@@@@@

      刪除
    3. 而家上網都有得睇呢套片啦!
      從前買呢類日本片集的 VCD,彌敦道 信和中心 係大本營!

      刪除
  4. Fatty Kor ;
    你的两具韓國傢俬書架我亦有两台,於1991年在尖沙咀新世界中心總店內購買使用至今,當年價值$2400元两台,而藏書與你不相伯重,但藏書種類有60%相似,其中有一冊.....葉特生的浮過生命海我亦持有,當年他與余文詩主持的香港早晨節目常常看,後來他病後退出幕前多年不再見了!!
    10萬個為什麼是我小學時的至愛,而看見你的藏書目錄亦可知你的興趣及思維方向!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係 1989年,係彌敦道的 BIF 韓國傢俬度買,無記錯係七百蚊左右!是特價貨!我一共買左四個!
      小時候還有一本書我最鍾意,叫世界之最!有一年、俾阿媽連書櫃和書 dum 晒!

      刪除
  5. 你的書我90%看過,都是很久以前的事。現在我比較愛看董橋和余光中。Cat

    回覆刪除
    回覆
    1. 那些年!睇書係我同阿莉、等船坐船出入大嶼山的最佳消遣!買得最多船就係果幾年!

      刪除
    2. 睇 [董橋和余光中] 的, 我永遠尊敬萬分.......................
      可惜後來董先生走了去生果檔......................
      ..........................................
      [等妳, 在雨中......
      在造虹的雨中.............................]

      刪除
    3. 董橋的書,又真係未睇過!
      只不經意係明報睇過他的文字,無乜特別印像!

      刪除
  6. 回覆
    1. D 書己送晒俾 荔枝角道的 我的書店

      刪除