網頁

2014年1月22日 星期三

2014-1-22又換新手機!

2014-1-22又換新手機!
兩年我係網誌度寫: 2012-1-19獎勵自己!HeHe!我兩的新玩具!
自從出左呢部 Note I,真係影左好多靚相!
 趁老婆生日!佢又身痕我又痕!哈哈,一說即合無異議!GoGoGo!

 上次又係送賀年片戲飛!不過都無去睇過!


 今次玩 2GB 4G Plan!唔洗 疾疾下!經過兩年的學習,知道點防止自動更新,也知道日常上上網的用量,都好少超過 1 GB!
 唔洗講,梗係用 NoteIII 4G Lite!

 今次精啦!一人一部!同款唔同色!唔洗第日老婆問起部機點搞,都唔識答佢!





 相機:主鏡頭: 1,300萬像素自動對焦鏡頭配智能影像穩定系統。前置鏡頭: 200萬像素前罝鏡頭。

新手機第一張相!哈哈!


9 則留言:

  1. 好好嘅生日禮物!Fatty 太真幸福,今日全日佢一定好開心。
    堂堂一個香港人我竟然對啲電話無乜認識。我揀電話個樣靚就得,其他 function Dondon 負責。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你幸福自己唔知!
      蘇軾的〈洗兒詩〉:「人皆養子望聰明,我被聰明誤一生。但願生孩愚且魯,無災無難到公卿。」
      成為天下父母的心願呀!

      刪除
  2. 舊機賣左佢 ?
    上台5398
    淨機5898......???
    睇唔明?

    回覆刪除
  3. 無賣到舊機!
    如果帶原有電話號碼,轉去佢地度, 2.出一個新號碼!都叫上台!
    單買機,就叫淨機!

    回覆刪除
  4. [[但願生孩愚且魯,無災無難到公卿]]
    呢句好真.
    以現下的科技和資訊的發達, 有時真係俾班細既考起.......................
    ................................
    謝謝 Fatty kor 解釋.
    不過點解上台會平D ?
    ................................................
    在山卡拉, 手機都幾流行 , 不過我一直冇.
    聽講現在手機3G/4G 可以上網, 同手提電腦一樣......
    如果是這樣的話, 是否可以只用手機, 而固定電話同電腦都可以慳返?
    科技走得太快啦.........
    每次我見到D人口嗡嗡自言自語.....同埋側埋對耳扮頭痛.......
    我就覺得離末世不遠矣..................................

    回覆刪除
    回覆
    1. 上台要交月費,所以咪平俾你!
      有 d 零機價,手機唔收錢,然後將機價除開佢,當月費用!簽約 1 年至 2年 不等,視機價多少!不過就會強迫你用 3、4 百蚊月費的 Plan!咪賺番你!
      3 G 較慢,4 G 等同屋企的家居上網速度!所以好多人用手機上網,並用手機發射去電腦,唔再用家屋寬頻!不過要用無限上網的 收費 Plan 才化算!因為睇片和聽歌會好花上網的數據!
      自手機剩電話收費,大幅滑落,最平 25蚊一個月,五百分鐘通話,40蚊千五分鐘,好多屋企都無用固網電話啦!

      刪除
  5. 今晚睇新聞 :
    [[Samsung Galaxy Note 3 Neo 官方圖流出.......]]
    同Fatty kor 的 Note 3 Lite 4G 唔知有乜分別呢?
    跟住個段新聞又講[ 聯想] 的新產品 , 乜鬼[ 平板電腦] ???
    電腦我只知[ 座檯]......大大舊個種
    [手提] , 可以周圍去個種, 好似DVD機,
    跟住[哎瘋] , [挨劈]....手機.....................
    嘩, 眼都花埋...............
    [平板]乜東東? 有乜用?

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsung Galaxy Note 3 Neo 的定位是 Galaxy Note 3 的低階版本,規格傳聞會介乎於 Galaxy Note 2 與後者之間!
      平板、Pad 係呎吋大 D 的手電!介乎手提電腦和大呎吋手機之間!最主要係平板無 Hardisk,貯存量較細,要靠插 SD 卡去貯存!
      而家發展到手提電腦的 Keyboard 可分離,取出個 Mon. 做平板,插返又做回手提電腦!
      平板又可以加過 無線 的 Keyboard 做手提電腦!

      刪除
    2. [[取出個 Mon. 做平板,插返又做回手提電腦.....]]
      嘩, 現在的科技真係[ 一日千里] , 差不多[ 日日新款]
      呢頭未研究完部機點玩, 個頭又出新機........
      我諗我對手機同電腦越來越有[恐懼症] , 因為真係追唔上時代步伐.
      唔該晒Fatty kor 的詳細解釋. THX.

      刪除