網頁

2014年1月6日 星期一

2014-1-6泰國遇上香港黎創業的道地香港人

2014-1-6泰國遇上香港黎創業的道地香港人!
去旅行!在我地兩個而言,睇名勝係隨意!我地比較鍾意去分享和感受當地人真實生活!
尋尋覓尋覓,看地圖!雖然對我地己經較年輕時差了!記性無左,雖然我地兩個經常迷路!不過仍有方向感!
今日又按圖索驥、尋找小巷中的按摩店!
 
正在猶疑之間,有無去錯地方呢!樓下的看更己知我地黎按摩,操著簡單的英語,指引我地上三樓!




近年泰國曼谷的Spa 及 Massage 地方越開越多, 除了因為價錢平和環境好之外, 服務態度好也是一大重要之因素。 起初曼谷只流行一些Day Spa, 但今時今日大勢所趨之下, 三星, 四星, 五星酒店也紛紛建立自己的Spa 而且各有特式




 
  細路時,己聽大人講,按摩會有骨引!呢件,寓言按摩會上引!哈哈!



 按完遇上有個女仔問我地係咪香港來的!聽她口音和用語,便感覺她也是來自香港!
她說本身喜歡按摩,也像我地一樣!DINK 一族!去年和丈夫來泰國創業!





23 則留言:

  1. 我朋友話真係會上癮架。比我實唔制,每個禮拜一次咪好多錢?
    喺泰國點分係咪色情按摩店?我記得FATTY教過我有笑面腳板就有鹹濕服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每星期一次,我老婆咪係上左癮!其實都唔係上癮關係,事實上可舒緩肩周炎的毛病!都唔係好多錢,大概五百蚊兩個人!
      泰國色情事業,不用偷偷摸摸!!擺明車馬我係有鹹濕服務!
      大陸未改革開放前,係色途老馬鍾情的熱點!
      我有個同事說:佢地有班志同道合的,當年每三個月都組團去!佢話自己仲搞左件泰國二奶添!佢蒲到係大陸爆血管昏迷,要直送番香港,康復後,仍樂此不疲!
      當年泰國係感染愛滋病的高危地方!八十年代我地有個好鍾情去泰國的同事,由好大隻的身形,看著他日漸消瘦,成日請病假,係醫院過身,立即被醫院送去火化,福利官話呢類處理手法,一般係用於愛滋病的。病人。
      我從前有個波友,係政府醫生,是愛滋病的主任醫生,佢曾經有個案例:有個剛出黎社會做事的年情人,第一次出國旅行去泰國,第一次去鹹濕的按摩,就染上愛滋病!人生就只這一次,玩完!

      刪除
  2. 和丈夫來泰國創業--訪問未完,結果下回分解,body massage才是有色情野,相信fatty哥會去看四面佛才返港,祝旅途愉快.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去過幾個示威熱點!一切都平靜!
      不過地攤好多示威的工具賣!國旗、BB、彩帶.......................
      泰國的色情按摩,好明刀明槍,打正旗號,唔洗掛羊頭賣狗肉,唔會去錯!

      刪除
  3. 那些花是真花? 好靚 . 應該好清香. 唔知叫乜名呢?
    去人地地頭創業 , 應該係本身有一定商業頭腦同了解當地生意情況.
    當地人工平同服務好, 可能是主因, 另外也可能是稅務比較簡單.
    另一方面 , 那裡的生活質素也可能比香港好.
    看她們的檯面擺設這麼優雅 , 服務水平也應相對的高.
    這麼快又完了新年泰國之旅.......
    祝一路順風.

    回覆刪除
    回覆
    1. 按摩水平高低,好取決於按摩師的狀態!
      老板娘說,他們有泰國朋友幫忙,丈夫本身都係香港有生意!
      她說,去年創業,生意一直都穩步上昇緊,可惜十二月政局動盪搞一搞,少左好多香港遊客,一月十三號真教人擔心!

      刪除
    2. 哈哈!我老婆話係假花,扮荷花!

      刪除
    3. 忘記問添: [ 紅色鏤金]那管東西是甚麼呢? 煙管?

      刪除
    4. 嘩!咁經典的鴉片煙槍都認唔出!

      刪除
    5. 我都估到係, 不過真係未見過咁靚既[ 煙管].....[鴉片煙槍].
      係老板娘 [私人藏品] ?
      旁邊好似有說明 ,肯定內中有段故事..................
      講下黎聽啦, 唔該.......... : )

      刪除
    6. 呢間按摩裝修,用越南中古時代的設計,呢支煙槍寓意按摩就好似:柯芙蓉之戀!

      刪除
    7. 唔怪得 你地成日係度講[ 上唔上癮]的問題........
      我都算反應遲鈍囉......哈哈~~~~~~
      成半夜3 點你仲攪緊電腦 ?
      照計你地應該已經返到香港, 對否?

      刪除
  4. [假荷花]?
    真係[假] 的? 我[中]個頭睇畫面都唔多覺, 如果真係[假] , 手工就好一流..............

    回覆刪除
  5. [[每星期一次......]]
    唔怪得 Madame Fatty 皮膚保養得咁好 , 好似唔會老一樣.
    睇番以前D 相, 個樣一模一樣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 好呀~~~~~幾時呢? :)
      Madame [青春常駐] , 唔單只我講同留意到架 , 早前Lala 小姐都有留意到啦.
      我都算係跟人口水尾.
      哈哈 :)

      刪除
  6. 按摩我麻麻,去泰國旅行我會去吓,但係香港或者大陸真係無試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha!Ceci 你太瘦,按摩唔 arm 你!Spa 你會好點!

      刪除
  7. Fatty Kor : Good morning HK.
    聽說網上近日[瘋傳]一位周小平的文章 , 不妨找來跟瀋陽小姑娘的比比.
    當做參考無妨.
    希望以你 功力可以很快找到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 周小平大多野講!無興趣詳細去睇!

      刪除
  8. fatty 哥,剛看港台節目,有但簡大力先生(印港人)退休後返嘉道理學校做義工,你可能識他,(其中一位傑出校友簡大力 ( Kahlid Khan ) 是前懲教署總懲教主任。 他認為學校強調對待任何人都要公平和公正,要以愛關心別人,這些都影響他後來從事懲教­工作。 無論犯人是任何背景,簡大力都公平對待,協助他們更生,獲得同事和囚犯的尊敬。)
    http://youtu.be/YkBkryOPCBU

    回覆刪除