網頁

2014年1月13日 星期一

2014-1-5之泰國米

2014-1-5之泰國米!
小時候,買米買油、就去米鋪!而且米的批發商係要有牌和有一定法例管制!
自超市的出現,漸地改變左香港人的習慣!米鋪也漸被社會淘汰左!
不過香港的超市,米的牌子選擇不多!十隻手指數晒!因為要打入香港的大超市,真係困難重重,所以無乜商人會茂茂然引入新品種的白米!
嘩!泰國不愧為米的龍頭!
大開眼界:









 
  
 
  

 







7 則留言:

  1. [米多眼亂]
    試到合口味都怕要一段時間.......................

    回覆刪除
    回覆
    1. 一包米十斤左右!一人一餐至多食三兩米!包米大概食五個月,呢度有一百種!100x5=500 個月除12月=41年!
      點止一段時間!哈哈!

      刪除
    2. 嘩 ! 有咁多種?
      [一樣米養百種人]........
      100X100 = !!!!!
      泰國原來有咁多種人....利害 @@@@@ : )

      刪除
  2. 包包米寫住"non-toxic"好好笑!!! 唔通toxic嘅米都會攞出嚟賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!以資識別大陸的 【有毒大米】!
      也許好多泰國米都曾經有毒!所以要搞【此地無銀三百兩】呢招!

      刪除
  3. 真係好多選擇!細細包PACK到靚靚嗰啲一定好貴。
    同DONDON返香港喺屋企食飯DONDON話好香,問吓牌子叫金鳳,嚟都美國都唔見有。我就覺得隻隻米都一樣味。

    回覆刪除
  4. 哈哈!你梗係唔覺米有唔同味!因為你係大食妹!
    唔同米有唔同味!新舊米煮飯的效果都唔!用唔同器皿去煮都唔同味!瓦煲就係好好的例子!
    金鳳米 和 金象米,算是泰國米中的品牌!較其它米略貴!
    美國都有金鳳米:
    【舊金山訊】
    特級金鳳泰國香米在灣區廣受歡迎,此一冠銷全球、歷史悠久的泰國香米,於月前已在包裝上換了新裝,從原來的白底綠色圖案配紅色字變成現在全新的深棗紅色底配金黃色字的圖案設計,新包裝已在各華人超市上架及熱賣中。
    金鳳香米是百分百純正頂級茉莉香米,由泰國商業部認許,品質保證。泰國茉莉花香米被認為是世界上最好吃的大米之一,尤其是對食物較為挑剔的亞洲人,許多人一試便知是否正宗的泰國茉莉花香味。從資料顯示,一脈相承的茉莉香米種植在泰國專門種植大米的中原,其香氣和味道微妙,入口香Q可口,更有不少人說:「正宗的茉莉香米是沒有菜佐食也能下飯的大米。」為了確保自己和家人的健康及選購正宗的泰國茉莉香米,購買時請認明特別的金鳳香米的新包裝。總代理是民英公司(U.S. Import Export Corp.),查詢電話:510-383-8913。

    回覆刪除