網頁

2014年1月29日 星期三

2014-1-26走訪深圳兩大花市之(二)

2014-1-26走訪深圳兩大花市之(二)

 
 
 
 呢 d 叫五代同堂!不過唔食得架!
乳茄(學名Solanum mammosum),又稱五代同堂、牛角茄、五指茄及五代同堂茄,是一種茄科的一年到多年生植物,茄屬的其中一種,它亦是番茄的親戚。該有毒果實原生於南美洲,但現已歸化於中美洲及加勒比海地區。
 其果實為觀賞用途生長,這在某種程度上是因為它長得與人類的乳房相似。他被普遍認為可用於許多醫學上的治療,由足癬到易怒和坐立不安,有時什至用作洗滌上。擅自食用,會有頭暈或嘔吐的症狀。
 果實因其金黃色外觀及又有「五子登科」之意,故被中國人作年花之用。





 有朋友買過!不過話種唔出花!

 









 


  呢 d 拖鞋蘭,香港的花市賣你過千蚊盤!
 



 
 蘋果樹,老婆話唔知真定假!都係第一次係年銷花市見!香港維園都有!

 老婆望真 d!都睇唔出真假!


 呢 d 就係桂花!都係第一次真身!

  桂花(學名:Osmanthus fragrans):又名木犀、岩桂,系木犀科常綠灌木或小喬木,質堅皮薄,葉長橢圓形面端尖,對生,經冬不凋。花生葉腑間,花冠合瓣四裂,形小,其品種有金桂、銀桂、丹桂、月桂等。桂花是中國傳統十大花卉之一,集綠化、美化、香化於一體的觀賞與實用兼備的優良園林樹種,桂花清可絕塵,濃能遠溢,堪稱一絕。尤其是仲秋時節,叢桂怒放,夜靜輪圓之際,把酒賞桂,陳香撲鼻,令人神清氣爽。在中國古代的詠花詩詞中,詠桂之作的數量也頗為可觀。
  自古就深受中國人的喜愛,被視為傳統名花。以桂花做原料制作的桂花茶是中國特產茶,它香氣柔和、味道可口,為大眾所喜愛。桂花在園林建設中有著廣泛的運用。



 




 

 






 



 






 


  

4 則留言:

  1. 我好怕啲檸檬果,原來叫MEME茄。唔多自然,又好似生嘢咁。
    都係水仙最靚。 嗰啲一盤盤好宏偉呀,開咗花一定更靚。等我POST上BLOG我啲可憐水仙,超級營養不良。
    盆栽我爸爸好鍾意,但當然養親都死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得你說你爸爸是專家!不過都是書本上的專家!
      養金魚都死!笑死!

      刪除
  2. 啲花好靚,有無買啲返香港?花我就敢買大陸貨,因為就算有毒都唔會擺好耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下算!
      有泥的花、桔仔、蘭花唔帶得入香港境!

      刪除