網頁

2014年1月30日 星期四

2014-1-28探完老媽、回家路上(手機相)

2014-1-28探完老媽、回家路上!(手機相)
自從老媽入左護老院後,差不多隔天都會坐巴士回家、經過旺角呢段重災區!天天都如是墟陷,國內假期更加嚇怕港人!MK 仔都怕怕!
呢條街叫 西洋菜南街!
 MK 仔至愛蒲點之一 旺角中心 New way、新之城!
 旺角新之城 ( New Town Mall, Mong Kok )是香港一所商場,位於九龍 旺角 亞皆老街及西洋菜南街交界,毗鄰旺角港鐵站 D2出口。
旺角新之城的銷售對像以年輕男女為主,商場共5層高,地庫為遊戲機中心,4樓及5樓為Neway卡拉OK。 地下至3樓集多間精品首飾、潮流服裝及美容化妝品商店。 地下大堂設新之潮流站,每天有不同主播播放最新MV,亦會有專訪活動。




 每逢農曆年!人民幣須求大!價位就好高,即是說 港幣 100 蚊,只能兌換 77.8人仔!
 一落巴士,要穿越呢個商場番屋苑!
奧海城(Olympian City)為香港九龍大角咀西九龍填海區內的建築群,屬於港鐵奧運站物業發展項目,是九龍區主要商場及住宅之一,商場部分由信和置業發展及管理,住宅部分則由信和置業及港鐵公司共同發展及物業管理。2012年,商場人流及營業額分別錄得25%及17%,升幅創新高,全年推廣費4,000萬元。現時奧海城平均平日人流為32萬人次。此外,預期2012年全年商場的營業額18億元,較2011年增長17%。

  奧海城2期商場的正門入口設有一個大型露天廣場及戶外大電視,而商場內地下亦設有一個大型主題中庭,因此該處成為大型活動如觀看世界盃、節日倒數的熱門舉辦地點,當中以電視廣播有限公司在奧海城舉辦活動的次數最為頻繁。此外,不少電視劇和電視廣告都在此取景。有天橋通往奧運站D出口。
 呢度叫奧海城二期!
二期商場在2001年落成,樓高3層,面積為60萬平方呎,為三期之中最大的。二期商場設有多間大型商舖,包括地下Taste超級市場、美食廣場大食代及奧海公園。其他租戶包括H&M及Zara母公司Inditex旗下的Bershka、Pull & Bear和Stradivarius、馬莎、New Balance、Esprit、Uniqlo、SaSa 莎莎、2%及匯豐銀行等。商場亦設多間食肆,包括麥當勞、意粉屋、聯邦皇宮、魚翅城海鮮酒家、風月堂、金滿庭、利寶閣酒家、Wildfire Pizza Bar & Grill及UCC Coffee等。
 自2011年起,業主為商場進行商舖重組策略,2012年共有31個新租戶進駐該商場,若以面積計算,引進最多的屬飲食業,連多間米芝蓮食肆亦能成功引入,其中包括米芝蓮2013星級食肆「添好運點心專門店」、米芝蓮星級食肆「季季紅風味酒家」同系之創意廣東食府─「家常便飯」,還有意式餐廳「Bene Pizza + Pasta」。
 2013年9月16日奧海城百老匯結業後,由橙天嘉禾旗下的全新院線品牌the sky進駐商場。新戲院由美國紐約公司ID & Design International設計,佔地約6.5萬方呎,提供6間影院,共951個座位,為集團旗下在港6間院線中規模最大,並採用 4K 投映機放映系統,投資額逾5,000萬元,於2013年12月24日平安夜開業。而商場在2014年將再引入4至5個全新餐飲商戶,同時會加強時裝品牌等比例,現時商場食肆及時裝佔總樓面分別約25%及20%













Lala,個圓頂建築物就係我地打波的會所!

 那天星期一球會團年飯,假如今天才置業,幾個住係度的波友,異口同聲都話買唔起啦!

10 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    旺角區的街景相片可能是在巴士上行進中拍攝,效果較差d,但是在奧海城商場內的拍攝效果好得多,我相信操練一段時間後,捉摸到原設計心得,操作更流暢,始終並非專業相機呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!巴士上影,隔住個窗,仲要用機的 數碼 鬆 鏡!
      呢部機的數碼 Zoom 鏡算可接受啦!

      刪除
  2. 好有氣勢的建築群........
    在香港 , 有這樣露台的樓都屬很高尚一類.

    順祝新年快樂 , 事事如意 身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. Liu 兄!祝馬年身體健康!到我地大家咁的年紀,身體健康最重要!

      刪除
  3. 我隔離街個朋友去年返香港 , 在西洋菜街度有地方賣一種軟件 ,
    盒子形式 , 話駁上電腦可以收睇全世界電視咁話.........
    佢係咁講我 , 係咁聽 , 唔知佢係咪車大炮....

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!近期好流行的機頂盒,即係將手機和電腦功能集合係機頂盒中,接去電視上,有得插記憶卡去貯存電影或播放電影!
      從前係大陸偷偷摸摸的山塞產品!而家越來越多大廠加入生產!
      http://www.beecrazy.hk/zh_tw/deals/xiaomi-android-internet-tv-box-ii

      刪除
    2. THX Fatty Kor.
      睇到我眼都大, 合唔埋口......太多電子新產品啦, 真係見都未見過.
      送俾我都唔識用, 更加唔知道有這些東西存在.
      真係唔該哂 , 令我大開眼界.

      刪除
    3. [[...假如今天才置業.......]]
      今晚網上新聞講有幾個新盤上市 , 個個成千萬或以上.....
      再走去[中原] 睇一睇 , 屯門一D 廿幾成30年樓都差不多上3百萬..........
      嘩, 點買呀 ?
      兩公婆要賺幾多錢先可以供一間呀 ?
      [住] 在香港 , 在這十年真係一個大問題..............
      [安得廣廈千萬間, 大庇天下寒士俱歡顏................]

      刪除
  4. 新年快樂FATTY and FATTY太!!身體健康開心快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜恭喜!恭喜 Lala身壯力健!Dondon就東成西就!小 Lala 快高長大!

      刪除