網頁

2014年1月3日 星期五

2014-1-3曼谷第一天

2014-1-3曼谷第一天!出發,行街街!
市面一切如常!










  
















 


















9 則留言:

  1. 嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    原來好戲在後頭 :)
    行到好夜?
    會唔會太攰呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 行到十點多就返酒店!太夜,紅燈區,遇到醉貓就費事!

      刪除
  2. 係咪紅燈區喇,唔知嗰啲係男定係女呢?
    通常都係咁,我哋喺外面睇啲新聞好似好危險咁,去到都不外如是。好似我哋今日啲天氣。爸爸媽咪一早打嚟話大風雪叫我唔好返工,出到門口天朗氣清!

    回覆刪除
    回覆
    1. 木蘭詞:焉能辨我是雌雄!
      新聞從來都係誇大,這才叫讀者有興趣!
      係男係女,睇下個 pet pet 就知!

      刪除
  3. [[唔知嗰啲係男定係女呢?]]
    嘩哈哈~~~~~~~~~~~~~~
    我當時第一個感覺同想法就係咁..........................
    所以話, 我地係外面成日睇到上面的負面新聞 , 點會冇 [ 先入為主] 的[ 成見呢?
    要客觀同體諒是很難的,
    先就要放下自己的身段和成見........

    Fatty Kor , 7點啦......
    使唔使叫俞錚叫醒你.................. 哈哈~~~~~~~~~~~~ : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛起床!
      哈哈!高頭大馬,你話呢?梗係...........................
      去旅行,一定夜訓早起!

      刪除
  4. [[係男係女,睇下個 pet pet 就知!]]
    下?
    呢下我又冇研究喎 , 我大半世都冇乜留意女人.......................
    真係男人 ?

    回覆刪除
  5. 呢個分別男女的方法,係一個泰國老華僑教我!女人的 pet pet 盤骨較寬,方便用黎生育!男人點扮,點都無得搞!

    回覆刪除