網頁

2014年1月5日 星期日

2014-1-5曼谷警察總部直擊報導

2014-1-5曼谷警察總部直擊報導!
新聞的報導,好取決於用乜野相和角度,就會讓讀者有唔同的睇法!
據網上的報導:
(路透曼谷5日電)泰國數以千計反政府示威民眾今天遊行穿越首都曼谷,為下週發動更大規模抗議行動作準備,他們說屆時要癱瘓曼谷,以破壞2月舉行的選舉,並推翻總理盈拉。今天的遊行以曼谷的民主紀念碑做為起點,若干支持者夜裡便開始在這裡集合。蘇德說,抗議民眾13日前將在曼谷5個集結點設立講台。
實情我地中午十二點經示威敏感地方,曼谷警察總部!氣氛 一點都唔緊張,仲同 d stand by 警察招手!
係酒店中午十點出發,穿過 d 橫街雜巷,體驗下非遊客所 見!


 天台偷窺?其實係健身院 show time!


 到達示威敏感地帶!
 警察總部!
 據我地行家的經驗 !得錦的裝備,即係小意思啦!


 我地仲同 d 警察招手!警察又笑住同我地揮手!





5 則留言:

  1. 呢次旅行真係絕對難得的體驗.........
    係啦, 你地坐咩車可以從上面拍到警察總部既?
    警察知唔知你地係遊客呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係條行人天橋!可讓行人從一個架空車站行去另一個站、接通哂各大商場!
      一睇我地就知糸遊客!拎住相机四圍岳!

      刪除
  2. 拜日的市面又真係好平靜喎 , 唔似香港通街都係人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係大街,人無咁多!主要街道,都多人架,但未至於像旺角和銅鑼湾!

      刪除