網頁

2014年1月30日 星期四

2014-1-29年廿九同老媽行花市

2014-1-29年廿九同老媽行花市!
而家係大年初一!零晨一點三十四分!馬年!
小時候,我地唔會跟爸媽行花市,爸爸做警察,更加新年無假放,無機會跟爸媽行花市!
不過我返學時,每逢花市的日子,都要行過花市返學,花市一開、天天都行!皆因從前會封左條欽州街至東京街一段的長沙灣道做花市!
今次反而係我地帶佢行花市!
一朝早同細佬搬運老媽去醫院照超聲波!老媽前一晚要禁食!照完梗係帶佢擦餐飽。
一坐低,佢話要食粉果、魚蛋粉!
我話整多碗水餃你呀!佢即刻話好呀好呀!哈哈!


















  






 




 



  


 


 

  







  


  





 











  


  












6 則留言:

  1. 伯母皮膚真係一流,白裡透紅。
    好彩唔多人,都可以近距離睇吓聞吓啲花。
    兩兄弟都咁孝順,伯母真幸福。
    伯母新春大吉,龍馬精神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我媽媽後生時好識保養架!佢從前有雀斑,會夜晚貼 d 檸檬係塊面!二十年前己經捨得用 SKII !
      我地幾兄弟妹,因今次老媽入左護老院,見面的機會多左!但他們性格較內儉,唔識點去處理一 d 困擾。

      刪除
  2. 哈哈~~~~~~~伯母吃得好開心呀 !
    我諗佢一定好鍾意出街定啦. 次次見佢都好開心的樣子.
    今次係院方舉辦的活動 ?
    又會咁齊人既? 約定晒?
    也順祝伯母 新春大吉,龍馬精神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間老人院成日有外出活動!約定架!
      老媽從前屬唔 chi 家的人,就街逛!有一天唔識番屋企!迷路!
      聽細佬說:自此之後就唔敢出街!這就是腦退化的開始!
      初初我地都以為老媽行得少,想搵個架佢幫助和訓練佢行番!點知醫生和物理治療師話訓練唔倒啦,是中度腦退化,無左行路的平衡力!

      刪除
  3. Hi Fatty, u're a nice good son. Auntie enjoys cuddling the little dog. Can she recognise u? My greatest auntie also has 中度腦退化, at times she cannot recognise her beloved son.

    回覆刪除
  4. 老媽尚算好精伶!仍認得人!食得訓得。
    不過唔知道自己的病是什麼病!
    不過小便失禁,無左行路的平衡力!
    對老人院開始適應!不過仍常說好番就返屋企,養多兩隻狗!

    回覆刪除